Zadanie 2 Turnieju Trójmagicznego - Jezioro | Harry Potter i Czara Ognia poradnik Harry Potter i Czara Ognia
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Czas zmierzyć się z tonią Czarnego Jeziora. Najlepiej "rzucić się na głęboką wodę", gdy już masz dwie wyżej pokazane karty misji. Możesz je zdobyć za odnalezienie pięciu statuetek smoków podczas lekcji Zielarstwa oraz kolejnych pięciu w Łazience Prefektów. Pierwsza karta zwiększa odporność Harry'ego na zderzenia, a druga podwaja umiejętność przyswajania fasolek.
W tym zadaniu musisz odnaleźć i uratować swoich przyjaciół. Przepływaj przez czerwone kręgi fasolek, aby ponieść swoją energię życiową. Zbieraj skrzeloziele, aby czasowo przyspieszyć swoją prędkość. Klawisz C również Cię przyspiesza.
W pewnym momencie zaatakują Cię druzgotki, rzucaj na nie uroki (X). Od tego momentu musisz na nie uważać i starać się je unicestwiać.
W końcu dopłyniesz do takiego miejsca. Teraz musisz rzucać uroki (X) na wsporniki dachu, aby je od niego odłączyć. Wsporniki są cztery. Gdy uda Ci się odłączyć wszystkie cztery wsporniki, przepłyniesz dalej, do następnego dachu. Odłącz cztery wsporniki za pomocą uroku (X), przepłyń dalej i... to już koniec tego zadania.
Podobnie jak pierwsze zadanie Turnieju, tak i to zostało podzielone na trzy etapy. Po każdym z nich gra zostaje zapisana, więc gdy skusisz na przykład w drugim etapie, zaczniesz zabawę ponownie od niego. Niestety ponownie czas liczony jest ciągle i zostanie naliczony za każdą powtórkę etapu. Zatem dobry czas i pierwsze miejsce gwarantuje Ci tylko pokonanie wszystkich etapów za jednym razem, bez żadnych powtórek.
Trzecie miejsce przyniesie Ci jedną tarczę Turnieju Trójmagicznego , drugie - dwie , a pierwsze - trzy .