Przeciwnicy | Arsenał i ekwipunek | Hard Reset poradnik Hard Reset
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Pecker Mała maszyna atakująca z naskoku wbudowaną piłą tarczową. Niezbyt groźna solo, dlatego praktycznie zawsze występuje w większych lub mniejszych grupach, a czasem wręcz hordach. Mają brzydki zwyczaj zaskakiwać gracza atakami zza pleców, lub wręcz ze wszystkich stron. W poradniku często odnoszę się do nich mianem Pilarek. Najskuteczniejsze bronie: strzelba, moździerz elektryczny, granatnik. | |
Savage, Savage MK2 Te dwunożne kule często pojawiają się w grupach razem z Peckerami. Ich atak jest jednak zupełnie inny. Kiedy podbiegną wystarczająco blisko gracza, zwijają się w kłębek i niczym kula armatnia wystrzeliwują w stronę gracza, wybuchając przy kontakcie. Najskuteczniejsze bronie: strzelba, granatnik, skumulowana plazma | |
Grinder Młynek to właściwie nieco ulepszona wersja Peckera. Nieznacznie bardziej odporny na obrażenia, dzieli jednak większość słabych i mocnych stron z Peckerem. | |
Flash Najsłabsza z humanoidalnych maszyn w grze. Jest bardzo zwinna, ale niezbyt wytrzymała na obrażenia. łatwo je rozpoznać po czerwonych reflektorach widocznych z daleka. Wyposażony w działo obrotowe o niewielkiej mocy, jednak w grupie może stanowić spore zagrożenie ze względu na swoją celność i umiejętność stawiania ognia zaporowego. Z bliska potrafi kopać i atakować mechanicznym szponem. Najskuteczniejsza broń: działo cząsteczkowe z celownikiem rentgenowskim, smartgun (dzięki możliwości eliminowania ich bez wychodzenia zza przeszkody).
| |
Slayer Kolejna wersja humanoida, tym razem wyposażona w strzelbę. Rozpoznasz go po charakterystycznych, niebieskich reflektorach. Poza tym nie różni się niczym od Flasha. | |
Puncher Chyba najbardziej wredna z humanoidalnych maszyn. Wyposażona "jedynie" w metalowe szpony. Bardzo szybka i zwinna, atakuje z naskoku, którego niemal nie sposób uniknąć. Jeden taki atak może pozbawić Cię lwiej części tarczy lub zdrowia. Często występuje w grupkach, co dodatkowo utrudnia walkę z tym okazem. Najskuteczniejsze bronie: cokolwiek pozwoli Ci zachować bezpieczny dystans. na duże odległości działo cząsteczkowe, w przewężeniach strzelba (zwłaszcza z pociskami paraliżującymi). | |
Bruiser Całkowite przeciwieństwo Punchera. Uzbrojona w moździerz, będzie Cię dręczyła z bardzo dużych odległości ciągłym gradem pocisków. W zwarciu atakuje mechanicznym szponem. Lekki grenadier zawsze stara się trzymać z daleka od gracza. Najskuteczniejsze bronie: działo cząsteczkowe z celownikiem rentgenowskim, smartgun. | |
Gorilla, Gorilla MK2 Goryle to wręcz wizytówka tej gry. Są duże i mocno opancerzone. Obracają się dość powoli, ale za to bardzo szybko biegają. Ich podstawowym atakiem jest szarża, której dośc trudno uniknąć. Podczas walki z gorylami poczujesz się niczym torreador igrający z bykiem. jakby tego było mało, czasami lubią zaatakować gracza w wąskich korytarzach i ciasnych pomieszczeniach. W zwarciu atakuje falą uderzeniową wywoływaną poprzez uderzenie jedną z "łap" w podłoże. Najskuteczniejsze bronie: wszystko co jest w stanie powstrzymać jego szarżę: granat grawitacyjny, pociski paraliżujące itp. Również działo cząsteczkowe i rakietnica. | |
Chaser Inna, jeszcze zwinniejsza wersja Goryla. Kiedy już rozpędzi się w twoją stronę, niemal nie sposób uniknąć jego ataku. Stosuj przeciwko niemu wszystkie sprawdzone taktyki przeciw gorylom. | |
Spitfire Duży, powolny i ciężko uzbrojony krewny goryla. Ta maszyna nie atakuje "z bara", zamiast tego zasypuje Cię gradem rakiet tak gęstym, że trudno się przed nim schować. Na szczęście porusza się bardzo mozolnie i jest łatwym celem. Jest za to niezwykle wytrzymały. Najskuteczniejsze bronie: działo cząsteczkowe, RPG, smartgun, skumulowana plazma. |