Ludzkość | Uzbrojenie | Halo 3 poradnik Halo 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Uzbrojenie (ludzkość)
MC6 Pistol
Użyteczność: Żadna.
Assault Rifle
Użyteczność: Średnia. Dość popularna i często spotykana broń. Łatwo do niej o amunicję.
Battle Rifle
Użyteczność: Wysoka. Posiada zbliżenie optyczne, a do tego jest to broń znacznie silniejsza niż w poprzednim Halo. Celuj nim regularnie Brutom w głowy. Zdecydowanie jedna z najlepszych broni w grze.
Sub Machine Gun (SMG)
Użyteczność: Średnia. Zaletą jest dość duża ilość amunicji (szczególnie w etapach gdzie mamy do czynienia z zakażonymi obcymi). Niestety trudno nią trafić np. w głowę. Przydaje się szczególnie przeciwko Dronom.
Shotgun
Użyteczność: Średnia, ale tylko w niewielkiej odległości od wroga. Nie jest tak przydatny jak w poprzedniej części serii, gdyż mamy do dyspozycji inne niemal równie silne bronie. Przydaje się głównie przeciwko zakażonym obcym.
Sniper Rifle
Użyteczność: Bardzo wysoka, ale spotykana raczej rzadko i tylko w specjalnych okolicznościach.
Rocket Launcher
Użyteczność: Wysoka, ale tylko w dystansie i raczej przeciwko pojazdom lub dużym zgrupowaniom obcym. Rzadko spotykana.
Spartan Laser
Użyteczność: Broń to rzadka i stosowana tylko w specjalnych okolicznościach - skuteczna przeciwko pojazdom.
Granades
Użyteczność:Jak to w przypadku granatów zwykle bywa, bardzo wysoka.
Dzielą się na:
Fragi - typowe granaty;
Plazmowe - przylepiają się do wroga;
Incendiary Granades - coś w rodzaju koktajlu Mołotowa, eksploduje ogniem (przydatne szczególnie przeciwko strzelającym odmieńcom).
Flamethrower
Użyteczność: Średnia. Broń spotykana bardzo rzadko, może być przydatna przeciwko zakażonym obcym, ale jeśli zaatakują w większej ilości może się okazać zbyt wolna. Dyskwalifikuje ją przede wszystkim bardzo krótki zasięg.
Machinegun/Plasma turret
Użyteczność: Bardzo wysoka. W tej części cyklu działka możemy zabierać ze sobą, więc lepiej z tego korzystać.