Rozdział 4 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island poradnik Ghost Pirates of Vooju Island
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rozdział 4
Blue Belly
Zaczynamy od dłuuugich animacji. Możesz podczas nich używać opcji dialogowych. Która wybierzesz podczas rozmowy z gubernatorem , to nieistotne. Jednak gdy pójdziesz z Rosie do Królowej , użyj drugiej opcji - "Zielonobrody zabije nas wszystkich", a potem wszystkie możliwe opcje. zyskasz obietnicę pomocy. Musisz jednak spełnić pewien warunek - wszyscy żeglarze Zielonobrodego muszą znaleźć się na łodziach. Potrzebna będzie pomoc niejakiego Levi (lewiatana), który cierpi na plaży za miastem. Wróć do baru i porozmawiaj z siostrą, wybierając po kolei opcje dialogowe (od góry zaczynając). Gdy Blue Belly poprosi Jane o powiedzenie "cześć" Rosie i siostra naszego bohatera obrazi się, wybierz pierwszą opcję, potem drugą i pożegnaj się ładnie.
Zagadaj jasnowłosego pirata , wybierając piątą opcję dialogową. Prowadź z nim rozmowę tak długo, aż będziesz mógł zapytać o Neda . Niestety, rozmawiać dalej potrzebujesz rumu. Zapytaj ojca, który cały czas krząta się za kontuarem, o ten trunek. Niestety, brak go na całym obszarze. Skieruj się do miasta, zaraz po wyjściu na nabrzeże spróbuj użyć łodzi rybackiej - w inwentarzu pojawi się lina .
Skorzystaj z przejścia w kształcie łukowatej bramy. Jak pozbyć się dwóch strażników? Użyj liny na ulu , całość przymocuj do korzenia drzewa i pociągnij. Kłopot z głowy. Wejdź do środka i kliknij na karafkę z mietą stojącą na stoliku po lewej. Pokaż Jane znajdującą się w Twoim inwentarzu miętę. Porozmawiaj z ojcem, a potem z siostrą. Spytaj ją o Neda . Wróć na przystań i przywołaj syrenę (wybierz opcję dialogu na wodzie). Poinformuj ją o wystrzeleniu gniazda os na weselu. Potem idź do końca pomostu i wyjdź schodkami do góry.
Rzuć okiem na tabliczkę, potem obejrzyj wszystkie punkty posiadłości - od bramy po okna na piętrach. Gdy skończysz, wróć na przystań i skieruj się w lewo. Oto i Levi . Spróbuj z nim porozmawiać. Potem zwróć uwagę na otwór na jego grzbiecie i użyj go.
W brzuchu obejrzyj wszystkie możliwe miejsca: trzy beczki z szampanem , zablokowane drzwi, przyprawy , beczułki koło nich. Teraz wejdź do inwentarza i obejrzyj posiadaną mietę (najedź na nia i kliknij LPM). Użyj jej na beczułkach koło przypraw, a potem skorzystaj z przypraw. Gdy znajdziesz się na plaży, użyj beczki z inwentarza na Levim . Obejrzyj wyplute zwłoki - znajdziesz notatnik . Niech obejrzą go Papa Doc i Jane .
Teraz wróć na przystań i kliknij na wejście do kanałów. Blue Belly stanie się duchem i raźno wkroczy do środka. Obejrzyj więźniów, rzeźby na odpływie i psa. Spróbuj użyć ciała martwego więźnia - w inwentarzu pokaże się jego wyobrażenie. Użyj go na psie.
Użyj pilników na kratach celi, gdzie leżał martwy więzień. Wybierz obrazki 3-2-1.
Teraz 4-4-3-4, a potem 4-1. Ogień po lewej ugasisz, spychając w jego kierunku worki z mąką . Przy drugim, po jego prawej, stoi skrzynia . Popchnij ją. Teraz popchnij belki koło strzelca po lewej. Następnie poruszaj zbroją , która kryła się tam, a potem użyj strzelca. I pożar z głowy.
Spytaj Rosie o pióro . Daj je w inwentarzu Jane . Masz teraz list do Muriel . Idź do rezydencji, wybierz górne okno na drugim piętrze i użyj na nim listu. Teraz mała mini-gra. Kliknij myszką, gdy wskaźnik osiągnie E (wschód), a potem N (północ). A potem po prostu oglądaj.