14 days after E-day | Akt I Gears of War poradnik Gears of War - PC
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Akt I: 14 days after E-day
Cela nie jest najlepszym miejscem dla zawodowego żołnierza jakim jest Marcus Fenix. Na szczęście zjawia się Dom, by wydobyć go z tego bagna... Pytanie tylko za jaką cenę? Przy pierwszym pytaniu o drogę wybierz "Training". W dużej komnacie weź z podłogi 1.Tag. Wejdź na piętro. Przy biurku wciśnij przycisk. Za drzwiami zestrzel dwa czerwone punkty na ścianach, by przejść dalej. | |
Kieruj się cały czas na wprost, otwórz drzwi. Niebawem dotrzesz do mostu. Ukryj się po lewej stronie przejścia i strzelaj do Drona, gdy tylko ten wychyli głowę. Zabawa z klawiszami polega na tym, by je wcisnąć, szybko pobiec w kierunku otwartych drzwi i rzucić się przez nie do przodu (przód + A). | |
Gdy znajdziesz się w dużej komnacie, zejdź na dół i pozbieraj granaty. Dwa Drony załatw z ukrycia przy kolumnach po prawej. Zejdź w dół schodami. Ktoś się dobija do drzwi - zajmij pozycję za którąś z barier i przygotuj granat. Rzuć nim natychmiast gdy wrogowie wbiegną do środka. Możesz też oczywiście ukryć się i wybić biegające Drony po kolei. 2.Tag znajduje się z tyłu komnaty, za stołem po prawej stronie. Wyjdź przez drzwi. | |
Już tylko krok dzieli Cię od wolności. Przede wszystkim idź w lewo, by wziąć 3.Tag. Najlepszą taktyką w tej lokacji jest obejście Dronów od lewej flanki i wystrzelanie ich po kolei. Dom przyjmie na siebie ogień. Gratulacje. Właśnie opuściłeś więzienie. |