Wejście północne | Budynek sądu poradnik Gears of War: Judgment
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wejście północne
Wejdź do dużego holu. Na zabitych deskami drzwiach po prawej stronie odnajdziesz symbol odtajnionej misji. Jej przyjęcie spowoduje ograniczenie widoczności po przyjęciu obrażeń. Cofnij się kawałek i z ziemi przy schodach podnieś wartownika. Ustaw go kilka schodów niżej, tak by bronił wejścia z dołu. Z ziemi możesz również podnieść kuszę z potykaczem i rozstawić kilka pułapek na poręczy schodów. Wróć w pobliże wartownika i oczekuj nadejścia wrogów.
Pierwsza fala wedrze się przez drzwi na piętrze po drugiej stronie holu. Możesz przywitać ich działkiem Gatlinga. Kiedy ostrzał wroga będzie zbyt duży, schowaj się za jednym z filarów na szycie schodów. Po chwili walki powinni pojawić się Kantusy, które zabij w pierwszej kolejności. Regularnie sprawdzaj amunicję w wartowniku.
Następnie w dolnej lewej części holu pojawi się dziura, którą możesz zamknąć granatem. Następna pojawi się na dole schodów, za workami z piaskiem, możesz zamknąć i tą dziurę jeżeli masz nabite około półtora gwiazdki. W przeciwnym wypadku pozwól wyjść wrogom, by podbić wynik (pojawią się ponownie Kantusy, które zabij w pierwszej kolejności). Ostatnia dziura pojawi się, między górnymi częściami schodów. Nie wyjdzie z niej zbyt wielu wrogów, więc możesz ją wykorzystać do podbicia poziomu gwiazdek.
Po zabiciu ostatniego wroga wejdź na górę schodów, po przeciwnej stronie od wejścia, którym dostałeś się tutaj. Skręć w lewo od wejścia, którym weszła pierwsza fala wrogów i dojdź do końca. Odnajdziesz tam nieśmiertelnik.
Jeżeli wartownik nie został zniszczony to zabierz go ze sobą do następnego pomieszczenia. Po wyważeniu drzwi zostaniesz natychmiast zaatakowany. Wejdź do środka i ustaw wartownika po prawej stronie pierwszej napotkanej osłony, za którą się następnie schowaj. W pomieszczeniu możesz zostać zaatakowany przez zwykłych wrogów oraz tych wyposażonych w miotacze ognia lub wrogów z łukami oraz Therończyków. W tym drugim przypadku możesz wycofać się do poprzedniego pomieszczenia, gdzie będziesz mógł zająć się szarżującymi wrogami, nie wystawiając się na ostrzał. Po zabiciu ostatniego wroga, będziesz mógł przejść do następnej sekcji.