Misja 6 | Misje w Full Spectrum Warrior poradnik Full Spectrum Warrior
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 6
Żeby bezpiecznie wejść do fortecy, ustaw się przy lewych drzwiach i rozejrzyj - po czym zaatakuj cele. Wejdź drugą drużyną i ustaw się przy kolejnej bramie, po obu jej stronach. Dokoła placu na murach są strażnicy, dodatkowo żołnierze wybiegną z prawej strony (łatwo poznać, bo na placu są tylko dwie bramy). Ostrzelaj ludzi na murach i wejdź pod ochroną drugiego oddziału, ustawiając się po prawej. Gdy zabijesz ludzi z prawej, ukryj się po drugiej stronie, żeby zabić ludzi na murach po lewej. [1] Gdy będzie czysto, pojawi się punkt do zapisu gry. Przejdź pod kolejnym łukiem. Ujrzysz przebiegającego wrogiego porucznika - ruszaj za nim w pościg. Podejdź obiema drużynami pod kolejny budynek. [2]
Ostrzeliwuj wroga jedną drużyną, a drugą biegnij wzdłuż dużego budynku. Wychyl się zza rogu - zobaczysz wroga na murze. Dostań się pod dach, na którym za osłoną stoi dwóch żołnierzy. Gdy znajdziesz się pod dachem, idź dalej, kryjąc się za kolumnami i murkami. Spójrz w lewo, zobaczysz dwóch wrogów: jednego ukrytego i drugiego, którego ostrzeliwują koledzy. Zdejmij tego drugiego i ostrzelaj resztę. Podbiegnij zwolnioną z ostrzeliwania drużyną na róg i zdejmij przeciwnika ukrytego na ziemi oraz tego na dachu. [1] Zapisz grę. Do kolejnego pomieszczenia wbiegnij obiema ekipami, ustawiając się przy kolumnie na środku. Drużyną po prawej zdejmij delikwenta z dachu. [2]
Drużyną z lewej ostrzelaj nieprzyjaciela, który wyszedł z bramy. Zajdź go od tyłu, przebiegając pod drugą kolumnę i zabij. Obróć się i sprawdź, czy na dachu nie ma więcej wrogów. [1] Idź dalej - w kolejnym korytarzu na wprost będzie strzelec, więc dobrze się ukryj. Zestrzel go i biegnij dalej. Jedną drużyną ukryj się za kwietnikiem, drugą podbiegnij wzdłuż prawego rogu. Zestrzel przeciwnika na dachu, ostrzelaj tego na dole, zakradając się do niego wzdłuż prawej ściany. [2] Obserwuj teraz korytarz na zachodzie - stamtąd może ktoś nadbiec.
Idź w tamtą stronę i ukryj się za kwietnikiem. Otwórz ogień do dwóch tango w oddali i podchodź bliżej lewą stroną. Stąd ich nie zabijesz. [1] Po prawej znajduje się punkt z amunicją, udaj się tam i uzupełnij zapasy. Od ciężarówki wędruj na zachód i skręć na południe. Na skrzyżowaniu spotkasz wroga - ostrzelaj go i zbliż się z prawej. Powinien się wycofać. Biegnij w jego stronę (na zachód). Na rogu będzie możliwość zapisania gry. [2]
Podążaj dalej aż do znacznika misji. [1] Obejrzysz kolejną nieprzyjemną scenę. Zbierz rannego arabskiego porucznika - musisz go bezpiecznie ewakuować. Ruszaj w drogę powrotną. Uważaj na placu z dużym kwietnikiem na środku - w tunelu po lewej znajduje się wróg. Ostrzelaj go zza rogu drużyną niosącą rannego, a drugą zbliż się i zabij go granatem. [2]
Na kolejnym placu (z kwadratowym pomnikiem) po raz kolejny zostaniesz ostrzelany z lewej - zastrzel przeciwnika. Jeżeli jest schowany, możesz go zostawić i biec dalej (oczywiście na zmianę osłaniając drużyny). [1] Gdy wyjdziesz na duży plac z balkonami, spójrz w lewo - może tam czaić się kolejny strzelec. Idź dalej na południe, wciąż pilnując szczególnie lewej strony (kolejny przeciwnik). Przejdź przez pokój z dużymi kolumnami i biegnij dalej. Zobaczysz kolejną scenkę. Zapisz grę i w drogę. Kolejny plac to kolejny dobrze ukryty przeciwnik. Ostrzelaj go drużyną z rannym, a drugą podbiegnij do kwietnika i stwórz zasłonę dymną pod wielkim łukiem. [2] Wbiegnij na plac i z ukrycia ostrzelaj przeciwnika. W miarę możliwości wprowadź skład z rannym - jeśli się nie da, rozwal przeciwnika granatem albo - jeśli masz taką opcję - oflankuj go i zastrzel. Zanieś rannego do punktu ewakuacyjnego.