[21] Holes in the time stream cz.2 | Freedom Force vs the 3rd Reich poradnik Freedom Force vs the 3rd Reich
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Może zdarzyć się tak, iż jednemu z upiorów lub przemienionemu cywilowi uda się uciec. W takiej sytuacji do walki poślij Man-Bota, który bez żadnych problemów poradzi sobie z tym zagrożeniem. Po zakończonych walkach podejdź do dziury i wyślij kolejny sygnał. Możesz ruszać dalej. Po dotarciu na miejsce (drugi screen) tradycyjnie już w pierwszej kolejności zajmij się niebieskim upiorem. Pamiętaj o tym, iż powinieneś korzystać z najsilniejszych mocy (najlepiej w wykonaniu Man-Bota).
Kolejna ciekawostka związana jest z przemienionym cywilem. Tym razem przybrał on formą Obcej kreatury. Podobnie jak w przypadku walki z Fortissimo, przejmij kontrolę nad tym osobnikiem korzystając z jednej z mocy Tombstone'a i dopiero wtedy zaatakuj bestię pozostałymi członkami drużyny. Zanim wyślesz kolejny sygnał będziesz musiał zlikwidować jeszcze jednego upiora wskazywanego przez czerwoną strzałkę. Uważaj gdyż jest on z obstawą (przemieniony cywil). Jeśli chcesz możesz porozglądać się po okolicy. Powinieneś odnaleźć kanister mocy. Zapisz stan gry a następnie wyślij kolejny sygnał (klikając na dziurę).
Ruszaj do następnej, przedostatniej już dziury. Pamiętaj o tym, aby w trakcie walk z upiorami korzystać z najsilniejszej mocy Man-Bota. Do niektórych pojedynków możesz również wystawiać Tricolour. Z racji tego, iż powoli zbliżasz się do końca tego poziomu nie musisz jej zbytnio oszczędzać. Nie zapomnij o regularnym zapisywaniu stanu gry. Po zakończeniu walk wyślij sygnał.
Ostatnia dziura czasoprzestrzenna pojawi się w miejskim parku. Skieruj tam całą drużynę aczkolwiek przy odrobinie szczęścia z upiorami poradzi sobie sam Man-Bot. Zauważ, iż przeciwnicy ci stoją blisko siebie. Wystarczy więc w odpowiednim momencie odpalić moc Release. Aby dokończyć misję kliknij po raz ostatni na dziurze.
CEL WYPEŁNIONY [SECONDARY]: Revert all monstrous civilians to their normal forms (Uratuj wszystkich przemienionych cywili)
Załączy się scenka przerywnikowa. Na planszy pojawi się Time Master. Początkowo będzie on jedynie chciał unicestwić członków Twojej drużyny. Po chwili jednak uzmysłowi sobie, iż działania Entropy doprowadziłyby do unicestwienia jego osoby.
CEL WYPEŁNIONY [PRIMARY]: Send the temporal signature through six temporal holes to summon time master (Wyślij określony sygnał przez sześć bram czasoprzestrzennych, tak aby móc wezwać na pomoc Time Mastera)