Reklamy | Zarządzanie FIFA Manager 07 poradnik FIFA Manager 07
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Ekran reklam (Ad Boards. Marketing/PR -> Ad Boards) umożliwia nam na sprzedawanie powierzchni reklamowych stadionu. Okno tej opcji jest dość proste w obsłudze. W prawej części okna znajduje się schemat stadionu, na którym widoczne będą sektory zakupione przez konkretne firmy, które z kolei znajdują się po lewej stronie w tabeli Existing Contracts.
W tabeli tej znajduję się także cena, jaką firma płaci za reklam oraz ilość miesięcy po ilu kontrakt z daną firmą dobiegnie końca. Pod tą tabelą znajdują się informacje przedstawiające ilość sprzedanych powierzchni reklamowych oraz kwota, jaką otrzymamy z tych transakcji. Selling Ad-Boards to chętne firmy do zakupu reklam na naszym stadionie. Poprzez wciśnięcie Negotiate rozpoczynamy negocjacje. Otwiera się nowe okno, w którym wybieramy, w jaki sposób chcemy nogeocjować, do wyboru mamy Ostrożne, Normalne i Agresywne styl prowadzenie negocjacji. Trzeba jednak uważać, ponieważ gdy zbyt długo będziemy negocjować lub zbyt często będziecie chcieli zagrać agresywnie sponsor zerwie z nami negocjacje i szansa na łatwe pieniądze przepadnie. W dolnej części zapewne zauważyliście opcje Use Ad Agency. Opcja ta pozwala wynająć specjalna agencje do negocjacji, dzięki czemu będziemy mieli lepsze warunki sprzedaży, jednak agencja pobiera 10% zysków. Obok schematu stadionu znajduje się opcja Tier1 i Tier2. Oznaczają one poziomy naszego stadionu.
Oczywiście im więcej poziomów tym więcej miejsc na reklamę. Stadion można rozbudowywać w specjalnie do tego celu przygotowanym menu, o który nieco później. Warto rozbudowywać stadion, ponieważ wiąże się to z większą ilością miejsc, a co za tym idzie będzie można sprzedać więcej biletów. Większa będzie również powierzchnia reklamowa, przez co będzie można sprzedawać więcej miejsc na reklamy.