Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

FIFA Football 2005 - poradnik do gry

FIFA Football 2005 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Początki ligi | Kariera | FIFA Football 2005 poradnik FIFA Football 2005

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

W centrum zarządzania karierą mamy następujące punkty:

1 - Początki ligi | Kariera | FIFA Football 2005 - FIFA Football 2005 - poradnik do gry
  • Następny mecz: wiadomo, najpierw pokazuje nam się wyjściowa "jedenastka", w której możemy wprowadzić szybkie przedmeczowe zmiany, potem wybieramy strony i kolor koszulek drużyn na boisku (w sumie to tez jest ważne, ponieważ ciężko się gra, gdy obie drużyny latają w podobnych czerwonych strojach).
  • Symuluj mecz: opcja ta uległa zmianie. W poprzednich FIFACH ta opcja polegała na natychmiastowym pokazania wyniku następnego meczu. W najnowszej edycji gry opcja wygląda następująco: po wybraniu składu wyjściowego pojawia się ekran symulacji (zdjęcie poniżej). Pokazuje nam stan posiadania piłki, najważniejsze informacje z meczu i czas goli oraz kartek. Gdy wynik nas nie zadowala możemy klawiszem D przerwać symulację i zagrać na boisku od momentu przerwania.
Niżej mamy - Początki ligi | Kariera | FIFA Football 2005 - FIFA Football 2005 - poradnik do gry
  1. Skład: tu ustawiamy naszą wyjściową "jedenastkę", zamieniamy rezerwowych i przestawiamy piłkarzy. Możemy ustawić też ilość osób na pozycjach. Moim zdaniem na stan aktualnej drużyny pasuje 4-4-2 oraz 4-3-4.
  2. Opcje: patrz: [Kariera] Opcje drużyny.
  3. Zapisz karierę: tu zapisujemy stan naszej aktualnej rozgrywki.

Niżej mamy:

  • Zadowolenie prezydium: ukazuje nam ta skala procentowa, w jakim stopniu ufa nam prezydium. Lepiej nie działać na nerwy władzom i starać się, aby buźka była zawsze uśmiechnięta. Za wygrany mecz dostajemy około 2-5 procent zadowolenia. Gdy wygramy, sporą ilością goli tych procentów będzie znacznie więcej. Gdy będziemy spadali "na łeb, na szyję" to nawet remis będzie ujemny w skutkach.
  • Budżet: za wygrany mecz dostajemy finanse. Jest ich więcej, gdy np. wygramy pucharowy mecz, czy też zdobędziemy mistrzostwo. Za te punkty (finanse) możemy kupić parę udogodnień w grze.
  • Tabele: bardzo pożyteczne miejsce. Widzimy tu stan naszej druzyny jak i innych drużyn w lidze.
  • Terminarz: ukazuje nam, kiedy gramy mecz i jaki (np. czy w lidze, czy w pucharach).
  • Dzisiejszy mecz: informacja, z kim gramy aktualny mecz.