Sponsoring | Tryb menedżerski | FIFA 08 poradnik FIFA 08
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Sponsoring
Wybór sponsora w głównej mierze decyduje o płynności finansowej klubu. Oferty składane do siedziby są na tyle różne, iż każdy może dobrać odpowiedni kontrakt do możliwości piłkarskich.
Premia za mecz (Funding Per Game) - stała, niezmienna opłata za każdy rozegrany mecz;
Lojalność (Loyalty Bonus) - premia za przedłużenie umowy ze sponsorem
Premia ligowa (League Bonus) - premia za mistrzostwo;
Puchar krajowy (Domestic Cup Bonus) - premia za wygranie pucharu ligi/kraju itp.;
Europejskie puchary (Int. Cup Bonus) - premia za zdobycie Pucharu UEFA, wygranie Ligi Mistrzów, itd;
Dodatki (Extra Bonus) - Ekstra premia wypłacana za wypełnienie zadań nakreślonych przez sponsora.
Bogatszy klub nie potrzebuje specjalnie wysokich premii za mecz. Korzystaj z bonusów i zakontraktuj sponsora, który doceni sukcesy na arenie międzynarodowej. Jeżeli jednak wybrałeś klub z niższej półki, ze skromnym budżetem - premia za mecz ma tu fundamentalne znaczenie.