Jak zdobyć dynamit? | Fenimore Fillmore The Westerner poradnik Fenimore Fillmore: The Westerner
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Gdy Tom będzie już wolny, idź do sklepu i porozmawiaj z właścicielem o zakupie materiałów wybuchowych. Niestety, nie dostaniesz ich bez zezwolenia szeryfa i potwierdzonego czeku.
Idź więc do saloonu. Spróbuj porozmawiać z gościem siedzącym przy stoliku (94), a kiedy nie przyniesie to żadnych efektów, poproś barmana, aby szepnął mu o Tobie słówko (będzie Cię to kosztować jakieś 10$) (95). Teraz możesz już pogadać z Willym o zezwoleniu (96) - wystarczy się trochę potargować, a kupisz je za 25$.
Czas zdobyć czek - zajrzyj więc do banku. Aby go dostać potrzebne będzie jakieś poręczenie, daj więc bankierowi tytuł posiadania Bannisterów (ten znaleziony w ich sypialni) (97). Jeszcze tylko podpis szeryfa na zezwoleniu.
Jedź na farmę Alvina i poproś Toma o sfałszowanie podpisu (98). Daj mu wszystkie niezbędne rzeczy - lewe zezwolenie, dyplom szeryfa i znaleziony w szkole pisak. Gdy Tom skończy, odbierz papier i zabierz leżący na parterze lewarek (99).
Teraz biegiem do sklepu. Okaż sprzedawcy dokument, daj czek i odbierz dynamit (100).
Przejdź do saloonu i kup od Willy'ego olej do robotów (101) (jeśli dobrze się potargujesz, dostaniesz go za 20$). Tak wyposażony jedź na strzelnicę. Podmień robotowi olej (102), a potem porozmawiaj z Fairmanem i zgódź się na grę (103). Rozgrywka ma w sumie pięć etapów (z tym, że ostatni na skutek wadliwego oleju w robocie nie jest rozgrywany :-). W pierwszym etapie Twoim zadaniem jest zdobyć, w ciągu minuty, 15 punktów (strzelając do tych czerwonych ;-) ), a w każdym kolejnym o 5 więcej. (104) W nagrodę za przejście 4 etapów otrzymasz Winchestera.