Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry New Dawn - poradnik do gry

Far Cry New Dawn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki w Far Cry New Dawn? Far Cry New Dawn poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2019

Talenty w grze Far Cry: New Dawn to swego rodzaju umiejętności, które ulepszą twoją postać. Dzięki nim możesz przenosić więcej przedmiotów, otwierać sejfy czy korzystać z kotwiczki. Do ich wykupienia służą cenne punkty talentów zdobywane poprzez wykonywania wyzwań czy ratowanie zakładników. Warto więc rozsądnie posługiwać się tymi punktami i dowiedzieć się jakie talenty wybrać na początku rozgrywki w Far Cry: New Dawn.

Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki?

Talent Dobre uzbrojenie pozwala nosić trzecią broń. - Jakie talenty wybrać na początku rozgrywki w Far Cry New Dawn? - Far Cry New Dawn - poradnik do gry
Talent Dobre uzbrojenie pozwala nosić trzecią broń.

Wybór talentów zależy od twojego stylu gry, ale na początku warto zainteresować się kilkoma poniższymi talentami, które sprawdzą w większości sposobach zabawy:

  1. Dobre uzbrojenie (Well-Armed) - pozwala na noszenie trzeciej broni. Dzięki temu możesz zaopatrzyć się w np. karabin automatyczny i karabin snajperski, by lepiej sprawdzać się w różnych sytuacjach i odległościach strzelania. Koszt: 2 punkty talentów.
  2. Palnik naprawczy (Repair Torchs) - talent przede wszystkim pozwala na otwieranie sejfów, ale naprawa pojazdów również jest przydatna. Warto zakupić go jak najszybciej, aby mieć dostęp do sejfów i tym samym do materiałów do craftingu. Koszt: 3 punkty talentów.
  3. Kotwiczka (Grapple) - kotwiczka to znane urządzenie, widywane już w poprzednich odsłonach serii. Dzięki talentowi dostaniesz się do niedostępnych wcześniej miejsc, gdzie często kryją się cenne przedmioty lub jest to dobra pozycja do walki. Po zakupie talentu rozglądaj się za ikoną kotwiczki - w tak oznaczonych miejscach możesz z niej korzystać. Koszt: 2 punkty talentów.
  4. Więcej apteczek (More Medkits) - na początku rozgrywki możesz przy sobie nosić jednocześnie tylko dwie apteczki. Warto więc zainwestować w talent, który zwiększy tę ilość. Prawdopodobieństwo śmierci na pewno będzie mniejsze. Koszt: 3 punkty talentów.
  5. Wędka (Fishing Rod) - dodaje wędkę do twojego ekwipunku. Teraz wystarczy udać się do najbliższego łowiska i zacząć wędkować. Złapane ryby możesz wymienić na materiały do craftingu, co przyda się przy tworzeniu nowych przedmiotów i pojazdów - więcej o tym przeczytasz na stronie "Wędkarstwo". Koszt: 2 punkty talentów.