Fallout 76 Wastelanders: Nietypowi sojusznicy (Strange Bedfellows) solucja Fallout 76 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 10 czerwca 2020
Na niniejszej stronie poradnika znajdziesz opis przejścia misji Nietypowi sojusznicy (Strange Bedfellows), czyli zadania z głównego wątku Fallout 76 Wastelanders. Podobnie jak zadanie Na stałe (Here to Stay), wykonanie tej misji jest niezbędne do ukończenia zadania zadanie Nowi przybysze (The New Arrivals). Nasz przewodnik pokaże Ci, gdzie znaleźć program SI i holotaśmę oraz jak zdobyć trofeum Davida. Warto wspomnieć, że w niniejszym zadaniu poznasz frakcję Bandytów (Raiders) - ich przywódczynią jest Meg.
- Rozpoczęcie zadania
- Zdobądź trofeum Davida
- Zdobądź wskazówki
- Zdobądź program SI (AI Program)
- Napraw program SI (AI Program)
- Znajdź holotaśmę
- Załaduj holotaśmę
- Pokonaj Spalonych na poziomie Mezzanine
- Idź do Aldridge
- Zakończenie zadania
Rozpoczęcie zadania
Jak wspomniano powyżej, misję otrzymujesz w zadaniu Nowi przybysze (The New Arrivals), czyli po rozmowie z Nadzorczynią (Overseer). Teraz udaj się do lokacji Szczyt Świata (Top of the World) i porozmawiaj tam z robotem o imieniu Rose. Spotkałeś się już z nim, jeśli wcześniej wykonałeś wątek główny podstawowej wersji Fallout 76.
Zdobądź trofeum Davida
Rose nakaże Ci zdobycie trofeum Davida. Znajdziesz je w lokacji o nazwie Chaty w Błogiej Dolinie (Pleasant Valley Cabins). Znajduje się ona tuż obok miejsca, w którym obecnie przebywasz. Na miejscu spotkasz niewymagających przeciwników. Po ich zabiciu, wejdź na piętro zniszczonego budynku i zabierz wspomniane trofeum.
Zdobądź wskazówki
Teraz musisz przeszukać pomieszczenie, w którym znalazłeś trofeum. W tym celu podejdź do znaczników i aktywuj je - w ten sposób zdobędziesz wymagane wskazówki. Musisz jeszcze otworzyć ekwipunek i przeczytać tekst na zdjęciu, które podniosłeś w trakcie zdobywania wskazówek.
Zdobądź program SI (AI Program)
Dowiesz się, że Twoim kolejnym celem jest program SI Rose'a - udaj się do miejsca oznaczonego na mapie. Jeśli idziesz tam od strony Szczytu Świata, po drodze trafisz na Centrum badawcze West Tek (West Tek Research Center) - jeżeli nie posiadasz rozwiniętej postaci i dobrego uzbrojenia, lepiej omiń to miejsce, bo przebywają tam wysokopoziomowi Supermutanci.
W miejscu, w którym znajduje się poszukiwany program może znajdować się silny przeciwnik o nazwie Szpon śmierci (Deathclaw). Jeśli nie potrafisz go zabić, spróbuj szybko zabrać program i uciekać - pomocne są pobliskie klify, na które przeciwnik nie potrafi wskoczyć.
Napraw program SI (AI Program)
Teraz musisz naprawić zdobyty program - na mapie zostanie oznaczona kolejna lokacja. Gdy dotrzesz na miejsce, zejdź do piwnicy w domu i skorzystaj z komputera. Okaże się, że potrzebujesz jeszcze hasła - znajdziesz je w pobliskiej toalecie. Po zdobyciu hasła, wróć do komputera i napraw program.
Po naprawie wróć do Rose'a. Otrzymasz kolejny cel misji Nietypowi sojusznicy (Strange Bedfellows) w Fallout 76 Wastelanders.
Znajdź holotaśmę
Na mapie zostanie oznaczona kolejna lokacja. Idź do niej i przeszukaj zaznaczone punkt - w ten sposób zdobędziesz odpowiednią holotaśmę. W lokacji spotkasz niskopoziomowe roboty, więc nie powinieneś mieć z nimi żadnego problemu.
Załaduj holotaśmę
Zdobytą holotaśmę musisz aktywować w Wieży przekaźnikowej LW-B1-22 Relay Tower LW-B1-22. Standardowo, podejdź do komputera, wybierz odpowiednią holotaśmę i uruchom połączenie.
Pokonaj Spalonych na poziomie Mezzanine
Kolejnym etapem misji Nietypowi sojusznicy (Strange Bedfellows) w Fallout 76 Wastelanders jest pokonanie wszystkich Spalonych przebywających w lokacji Szczyt Świata, a dokładnie na piętrze Mezzanine. Dostaniesz się tam poprzez aktywowanie odpowiedniego przycisku w windzie. Warto dobrze przygotować się przed walką - przeciwnicy mają dość wysokie poziomy, a poza tym jest tam ich kilkunastu. Dobrze zabrać ze sobą zapas amunicji i medykamentów.
Po pokonaniu wszystkich wrogów, w lokacji pojawi się Meg, czyli przywódczyni frakcji Bandytów. Porozmawiaj z nią, aby kontynuować misję.
Jeśli posiadasz Inteligencję 12+ lub Charyzmę 12+, możesz w tym momencie zakończyć zadanie wybierając odpowiednią opcję dialogową. W przeciwnym wypadku, będziesz musiał jeszcze wykonać czynność opisaną poniżej.
Idź do Aldridge
Teraz musisz sprawdzić, co dzieję się z Aldridge - na mapie zostanie oznaczona kolejna lokacja. Jeśli odkryłeś wcześniej jakąś lokację w pobliżu, teleportuj się tam - inaczej czeka Cię długa podróż. Przed wejściem do lokacji spotkasz kilku wrogów - zabij ich, a następnie wejdź do środka. Spotkasz tu Aldridge - porozmawiaj z nim. Okaże się, że jest on zarażony - musisz podjąć decyzję czy chcesz go zabić czy oszczędzić, ale wybór nie ma wpływu na dalszy przebieg misji.
Zakończenie zadania
Na końcu misji musisz ponownie spotkać się z Meg - w tym celu udaj się do lokacji Krater (The Crater), czyli siedziby frakcji bandytów. Po rozmowie z przywódczynią, zadanie Nietypowi sojusznicy (Strange Bedfellows) w Fallout 76 Wastelanders zostanie ukończone. Jeśli wykonałeś też zadanie Na stałe (Here to Stay), to możesz teraz kontynuować misję Nowi przybysze (The New Arrivals).