Endling: Noce 1-3 - solucja, opis przejścia Endling poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika zawarliśmy opis przejścia nocy 1, 2 i 3 w grze Endling. Opisujemy karmienie młodych lisów, szukanie porwanego lisa.
Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022
Noc 1,2 i 3 w grze Endling polega głównie na zdobywaniu jedzenia dla młodych lisów. Na tej stronie poradnika tłumaczymy jak tropić żywność i jak odnaleźć trop porwanego lisa.
Początek gry
Po rozpoczęciu gry podążajcie w prawą stronę i postępujcie zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.
Gdy natraficie na płonącą kłodę, cofnijcie się kawałek i wskoczcie na ścieżkę obok tablicy informacyjnej.
Na końcu drogi przytrzymajcie przycisk wywołujący interakcję i wespnijcie się po drewnianym elemencie na wyższy teren. Gdy spadniecie w dół po ataku jelenia, przytrzymajcie przycisk interakcji i wydostańcie się z rumowiska. Podążajcie w kierunku wieży radiowej z dużą cyfrą 3, przy które znajdziecie norę (lair).
Noc #1
Wyjdźcie z nory i udajcie się w prawą stronę. Waszym jedynym celem podczas 1 nocy jest zdobycie jakiegokolwiek pożywienia dla swoich młodych lisów. Przyciśnijcie przycisk węszenia i podążajcie naprzód, aż na ekranie pojawi się zielona linia, oznaczającą kierunek najbliższego jedzenia.
Gdy znajdziecie żywe stworzenia takie jak, ryby, szczury lub zające postarajcie się podejść po cichu i złapać zdobycz od tyłu.
Po znalezieniu pożywienia, wróćcie z jedzeniem w pysku do nory, aby nakarmić młode.
Noc #2
Podczas drugiej nocy postarajcie się znaleźć jedzenie, które zapełni jak najwięcej paska głodu młodych lisków. Poszukajcie żywej zwierzyny i odkryjcie pobliskie obszary mapy. Gdy traficie na borsuka, nie podchodźcie do niego, jeśli będziecie mieć w pysku jedzenie. Przez interakcję z borsukiem możecie upuścić pożywienie i nie będziecie w stanie już go podnieść.
Noc #3
Gdy wyjdziecie z nory podczas 3 nocy, na ekranie pojawi się fioletowa linia, która zaprowadzi Was do tropu porwanego lisa. Po znalezieniu 1 wskazówki, podążajcie za tropem do następnej, aż odnajdziecie wszystkie 3 tropy.
Po odnalezieniu 3 tropów, poszukajcie pokarm dla młodych i wróćcie do nory.