Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Emergency 3 - poradnik do gry

Emergency 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 | Emergency 3 poradnik Emergency 3

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Cel: Usunąć skutki wybuchu i aresztować sprawców.

  • Przede wszystkim należy opanować pożar, który rozprzestrzenia się głównie w górę mapy. Gasić pojazdami, by nie tracić ludzi. Nie dopuścić do wybuchu samochodów przy ulicy, na której doszło do katastrofy. Gasić je, gdy dymią.
  • Sprowadzić lawety i odwieźć do bazy wszystkie świecące na zielono odłamki. Podnośnikiem usunąć tarasujące drogę fragmenty gruzu i ewentualne wraki samochodów, które spłoną przed ugaszeniem ognia.
  • Ważne jest szybkie ugaszenie budynku po lewej stronie zawalonego. Są w nim ludzie, których należy ewakuować przy pomocy dźwigu. Nie przeoczyć poszkodowanych w budynku z prawej strony od epicentrum wybuchu. Tam już dźwig nie jest potrzebny. Obydwoje rannych mogą wydostać sanitariusze.
  • Sprowadzić samochód do dezynfekcji skażonych, a po odkażeniu wysłać rannych do szpitala.
  • Pozabierać z ulicy pojedynczych gapiów, którzy zatrzymują się na jezdni blokując ruch.
  • Rozciąć samochody z rannymi stojące przed zniszczonym budynkiem.
  • Terrorystami zająć się wówczas, gdy pojawi się wystarczająca ilość komunikatów na ich temat. Uważnie przeczytać wskazówki i dopiero, gdy stanie się to możliwe przystąpić do akcji.
  • Na mapie są dwa hotele. Terroryści są wraz z bombą i zakładnikami są w tym powyżej hotelu widocznego zaraz po wjeździe na teren mapy głównej. Na poniższej mapce jego położenie zaznaczone jest żółtą kropką. Jednak pierwsza rzecz, to posiłki terrorystów.
1 - Misja 20 | Emergency 3 - Emergency 3 - poradnik do gry
  1. Zgraja, która ma zasilić szeregi zamachowców jedzie burą furgonetką w górę, uliczką tuż obok hotelu, po jego lewej stronie. Nie dopuścić, by dotarła na miejsce. Rozwinąć blokadę. Przygotować się do zgarnięcia sześciu chłopa z bronią.
2 - Misja 20 | Emergency 3 - Emergency 3 - poradnik do gry
  • Podobnie jak w misji 14, wejście kogokolwiek do budynku powoduje śmierć zakładników. Tym razem nawet psycholog ma rozmawiać z terrorystami spod drzwi, przez megafon i nie wchodzić do środka.
  • Odsunąć policję. Podstawić żółty samochód pod hotel i zaczaić się na odjeżdżających bandytów.
  • Po wyjściu gangsterów wpuścić do hotelu technika, by rozbroił bombę.
  • Ewakuować zakładników. Zgarnąć do karetki rannego, którego terroryści porzucili przed budynkiem.