[LC 6] Więźniowie | Earth 2160 poradnik Earth 2160
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
Rozpoczynasz z małą, ale całkiem niezłą armią na południu [1]. Od razu zacznij budować Centrum wydobywcze obok kryształów (zachód) oraz wody (wschód). Równocześnie postaw Główny moduł konstrukcyjny, Moduł energetyczny i magazynowy, natomiast przejście z prawej strony zamuruj działkami.
Mniej więcej w tym samym czasie z północy zaatakuje cię pierwsza fala przeciwników. Podziel swoje wojsko na dwie grupy. W jednej umieść wszystkie ciężkie wehikuły, natomiast w drugiej pojazdy Apollo z działem przeciwlotniczym (trzymaj je za głównymi siłami uderzeniowymi). Rozpraw się z napastnikami i przygotuj do odparcia następnego szturmu. Jeśli dobrze ustawiłeś mur na wschodzie, to przeciwnik nie powinien cię w ogóle nękać z tamtej strony. Z czasem dobuduj Centrum naukowe oraz produkcyjne i rozpocznij produkcję nowych maszyn, które zasilą twoją armię. Nie zapominaj również o wynalazkach, im szybciej opracujesz nowe typy pojazdów bojowych tym lepiej dla ciebie. Kiedy na koncie odłoży się trochę kasy, ustaw zaporę zrobioną z kilku dział wszystkich typu (nie zapominaj o przeciwlotniczych) przy przesmyku na północy, dzięki czemu odpieranie ataków stanie się dziecinną igraszką [screen1]. Od czasu do czasu możesz zrobić mały wypad na przedpole, aby jeszcze bardziej osłabić wroga. Z czasem postaw 2-3 Zaawansowane moduły bojowe oraz 2 zwykłe lotniska. Na pierwszych stwórz rozbudowaną wersję Rippera, natomiast na zwykłych postaw po 4 myśliwce i po 4 bombowce. Od tej pory zaczyna się najmilsza część zabawy. Jeśli chcesz możesz pobawić się w uwalnianie więźniów (są oni zaznaczeni na mapie fioletowymi okręgami), aby ich uwolnić musisz zniszczyć wieżyczkę oraz pojazdy, które się przy niej znajdują. Oczywiście najlepiej sprawdzi się tutaj zaawansowana wersja Rippera [screen2].
Pora przejść do głównego zadania, czyli uwolnienia najważniejszych zakładników, przetrzymywanych w bazie na północy [3] . Wyślij na tamtejszą bazę swoje latające spodki i za ich pomocą zrób porządek z wieżyczkami, murami i innymi zabudowaniami [screen1]. Jak dobrze widać, Rippery przelatują przez ogromny, wrogi kompleks, znajdujący się w samym centrum mapy [2] . Jest on naszpikowany wszelakimi pojazdami oraz samolotami przeciwnika, które wprawdzie twoim ulubieńcom nie są w stanie praktycznie nic zrobić, ale mogą utrudnić przejazd twoich wojsk naziemnych. Najlepszym sposobem na zrobienie porządku jest wysłanie myśliwców na samoloty wroga, w momencie kiedy te ostrzeliwują twój spodek, natomiast bombowce niech zajmą się celami naziemnymi. Taka współpraca przynosi bardzo dobre efekty i już po kilku kursach cały kompleks powinien być niemal pusty. Kiedy baza na północy nie będzie posiadała już żadnych umocnień, wyślij do niej swoją główną armię. Kiedy wyjdą z niej więźniowie, musisz ich odeskortować na lotnisko, leżące nieopodal na wschodzie [4] . Bądź czujny, ponieważ w tym rejonie od razu pojawi się sporo jednostek wroga. Kiedy się z nimi rozprawisz i droga stanie otworem, wyślij całą trójkę na lotnisko [screen2], a misja dobiegnie końca.