Odcinek 2 | Solucja DBZ Kakarot | Nadchodzi terror androidów Dragon Ball Z Kakarot poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2020
Kolejny rozdział poradnika do gry Dragon Ball Z Kakarot, opisuje kolejne misje głównej opowieści. Poniżej znajdziesz solucję do następujących zadań: Za przyszłość, Frustracja Vegety, Wariactwo z prawem jazdy, Wojna u bram, Sala treningowa zaprasza!.
- DBZ Kakarot - Za przyszłość
- DBZ Kakarot - Frustracja Vegety
- DBZ Kakarot - Wariactwo z prawem jazdy
- DBZ Kakarot - Wojna u bram
- DBZ Kakarot - Sala treningowa zaprasza!
DBZ Kakarot - Za przyszłość
Po wstawce leć do domu Goku i pomów z Chi-Chi. Następnie leć do Wieży Wszechmogącego (Kami) i pomów z nim. Zejdź piętro niżej do wieży Korina, a zostaniesz poproszony o zebranie składników koniecznych do tworzenia fasolek Senzu (Senzu Beans). Materiały znajdziesz na obszarze poniżej i pokonaj pomniejszych wrogów. Wróć do Korina z przedmiotami, a otrzymasz jego znak duszy.
Udaj się teraz na spotkanie z Piccolo i Son Gohanem. Musisz pokonać w ramach treningu pokonać dwójkę sojuszników. Mają oni identyczne ataki, które okazje miałeś testować wielokrotnie. Najlepiej skupić się najpierw na słabszym Piccolo (35 lvl) i atakować go w formie super sayianina. Gohan (36 lvl), będzie irytował m.in. dużą ilością wystrzeliwanych pocisków, więc w odpowiednim momencie blokuj ataki.
DBZ Kakarot - Frustracja Vegety
Vegeta nie może pogodzić się z faktem, że Goku i tajemniczy młodzieniec z przyszłości osiągnęli poziom super sayianina, a on sam nie jest w stanie tego wypracować. Pomów z ojcem Bulmy, a wyśle cię na zebranie materiałów koniecznych do skonstruowania specjalnej sali treningowej. Po drodze czeka cię m.in. konfrontacja ze słabszymi wrogami.
Odnieś materiały do ojca Bulmy, a czeka cię symulacja walki z innym Vegetą (35 poziom). Wróg dysponuje identycznymi atakami jak ty sam. Choć trzeba przyznać, że walczy naprawdę efektywnie i łączy ataki w silne kombinacje. Wroga m.in. łatwo kontrować gdy ominiesz jego Galick Gun, lub po zablokowaniu serii ciosów.
DBZ Kakarot - Wariactwo z prawem jazdy
Czas na krótką przerwę od walk. Goku zapisał się na kurs prawa jazdy! Czeka cię jazda samochodem, która jest naprawdę łatwa. Musisz dotrzeć do kolejnych punktów na trasie w określonym czasie, co nie powinno być specjalnie trudne. Po kursie, Goku pójdzie do Bulmy, a gra powiadomi cię, ze odtąd możesz konstruować specjalne maszyny.
DBZ Kakarot - Wojna u bram
Udaj się do domu Boskiego Miszcza (Kame House). Pomów z Launch i leć we wskazane miejsce. Stocz walkę z Tinem (36 poziom), która powinna być naprawdę prosta, ze względu na dużo wyższy poziom Goku. Następnie wróć do Launch i opowiedz o spotkaniu z Tienem.
DBZ Kakarot - Sala treningowa zaprasza!
Doktor Brief zbudował specjalną salę treningową. Dzięki niej możesz dodatkowo wzmacniać swoich bohaterów. Jako Goku leć do Piccolo i Son Gohana, a przeniesiesz się w czasie o 3 lata, do momentu przybycia androidów.