Broń i wyposażenie | Delta Force Land Warrior poradnik Delta Force: Land Warrior
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Stałym wyposażeniem dostępnym w Delta Force - Land Warrior jest nóż, lornetka, noktowizor, celownik laserowy do namiarów dla artylerii. Wyposażenie wybrać możemy w sześciu kategoriach:
BRONIE PODSTAWOWE:
JACKHAMMER
| Wojskowa wersja shotguna, którego tak często widujemy w amerykańskich filmach akcji, amunicja umieszczona w obudowanym bębnie, wszystkie wystrzeli za jednym naciśnięciem spustu. W DF-LW rewelacyjnie spisuje się w pomieszczeniach. Ma naprawdę kopa !!! 6 magazynków po 10 naboi.
|
MM - 1
| Ręczny wyrzutnik granatów pokazany w akcji, w filmie "Psy Wojny". Bardzo ofensywna broń. W DF-LW przydatny tylko w trybie cooperative, choć po wystrzelaniu granatów, aby wesprzeć kolegów można wziąć broń przeciwnika i dokończyć misję. 5 zasobników po 12 granatów.
|
UAR
| Karabin przeznaczony dla nurków - strzela pod wodą, jak i na powierzchni gdzie jest cichutki jak myszka. Nic więcej nie wiem o tej broni. W DF-LW nie użyłem go nigdy. 3 magazynki po 30 naboi.
|
OICW
| Objective Individual Combat Weapon z systemem kontroli ognia, kamerą zwykłą i termowizyjną, podstawowy karabin Land Warriora, modyfikacja M 16. W DF-LW właściwie niezastąpiony, sprawdza się w każdej sytuacji, może być podstawową bronią w każdej misji. Strzela prawie bez odrzutu. 8 magazynków po 30 naboi / 2 zasobniki po 6 granatów / optyka x 6.
|
AK - 47
| Karabin legenda tak wielka że w DF-LW zrobiono wszystko aby nie ukazać jego zalet, aż dziwne że nie zmienili jego wyglądu, choć i on nie jest współczesny. Gdy musiałem skorzystać z broni przeciwnika sięgałem właśnie po niego. Choć szarpie jak diabli to poświęcając mu chwilę cierpliwości można z nim wygrać każdą bitwę. Naprawdę wielka szkoda że nie ma celownika optycznego. 8 magazynków po 30 naboi.
|
STEYR/M 203
| Armee Universal Gewehr to brzmi naprawdę groźnie i tak jest. Mimo słabiutkiego celownika optycznego bardzo dobra celność i stabilność w czasie strzelania. Wyrzutnik granatów ładowanych ręcznie. Ergonomiczny kształt i wykonany po części z polimerów. To giwera z klasą. 6 magazynków po 42 naboje / 11 granatów / optyka x 2.
|
G - 11
| To jest dopiero ciekawostka, ten karabin istnieje !!! Wykonany z polimerów napędzany amunicją bezłuskową, mimo iż nie posiada tłumika to gra naprawdę cicho. Magazynki wciąga jak video kasety. Prawie bezodrzutowy. 8 magazynków po 45 naboi / optyka x 2.
|
M 4/MK
| Bardzo przyjemny i uniwersalny, można go stosować na otwartych przestrzeniach jak i dzięki podpiętemu shotgun'owi w pomieszczeniach. Dosyć przyjemnie kopie. Broń trochę mniejsza od swego pierwowzoru M16, no właśnie gdzie autorzy zgubili M16 ??? 8 magazynków po 30 naboi / shotgun 4 magazynki po 5 naboi / optyka x 4.
|
FN MAG
| Ciężki karabin maszynowy wsparcia piechoty, jednak więcej strachu i hałasu niż efektów. Posiada ogromny zasięg i taki sam rozrzut. Przydaje się w trybie cooperative niszcząc skutecznie i szybko helikoptery, ciężarówki. Potrafi także przestrzelić ściany, szczególnie te drewniane i gipsowe. Potrzeba wielu umiejętności aby go skutecznie używać. 2 magazynki po 200 naboi.
|
M 249
| Prawie to samo co poprzednik jednak trochę mniejszy przez co celniejszy. Jednak nawet leżąc trudno być dostatecznie skutecznym. Są jednak tacy którzy wielką miłością darzą te obydwa potwory i potrafią je zmusić do posłuszeństwa. 2 magazynki po 200 naboi.
|
M 40
| Wielka precyzja. Optymalne połączenie celności i zasięgu. Bardzo wdzięczna broń którą, czujesz i jakby miała duszę. To na niej szkolenie rozpoczynają snajperzy. 20 magazynków po 5 naboi / optyka x 10.
|
M 82 A1
| Light Fifty mówią o nim. Ogromny kaliber i zasięg w połączeniu z najmocniejszym celownikiem daje nam szatańskie narzędzie. Ten karabin to wielka indywidualność, przeznaczony jednak dla bardzo doświadczonych snajperów. 5 magazynków po 10 naboi / optyka x 14.
|
PSG - 1
| Cicho i skutecznie, oto dewiza !!! Świetny karabin na misje nocne lub we mgle. Jeżeli dodatkowo umiesz się sprytnie poruszać to w takich warunkach pozostaniesz niezauważony. Stosuje się tu amunicję poddźwiękową, nie przekraczającą 330 m/sek. Daje to naprawdę bezszelestny strzał i mały odrzut. Ten karabin powinien nosić nazwę Ninja. 6 magazynków po 20 naboi / optyka x 4 / tłumik.
|
BRONIE ZAPASOWE:
CALICO
| Imponująca ilość amunicji. Jak wszystkie karabiny tego typu duża szybkostrzelność, sprawdza się wszędzie przy zachowaniu odpowiednio małej odległości, co bywa niebezpieczne. 2 magazynki po 100 naboi.
|
MP5 SD
| Kolejny cichy zabójca. Dosyć celny na tę klasę karabinów, jednak kosztem zasięgu. Używa się go raczej w pomieszczeniach, choć wszystko zależy od Twojego doświadczenia. 3 magazynki po 30 naboi / tłumik.
|
UMP
| Ulepszona wersja MP5 SD, większy zasięg i siła ognia. Także raczej do walki krótkodystansowej w pomieszczeniach. Potrafi skutecznie zastopować przeciwnika. 3 magazynki po 25 naboi.
|
BRONIE DODATKOWE:
P - 11
| Pistolet strzelający pod wodą, oczywiście można go używać w ostateczności lub braku broni z tłumikiem na powierzchni. 2 magazynki po 6 naboi.
|
GLOCK 18
| Pierwszy pistolet wykonany z polimerów, oprócz stalowego zamka i lufy. Bardzo wytrzymały można go zrzucić nawet z 200 metrów, przejechać samochodem a na koniec potraktować piaskiem i błotem - nadal będzie strzelał. Jednak celność średnia. Gdzie konstruktorzy zmieścili tyle naboi ??? 2 magazynki po 32 naboje.
|
H&K.45 SOC
| W lufę tego pistoletu włożysz palec !!! Bardzo celna broń, z łatwością ze 100 metrów trafia tam gdzie celujesz. Na wyposażeniu sił specjalnych wielu krajów, w tym amerykańskich Fok, a w wersji 9 mm naszego słynnego GROM'u. Dodatkowo pistolet ten jest niezawodny, przystosowany do działań we wszelkich warunkach bojowych. 2 magazynki po 12 naboi.
|
H&K.45 SOC S
| Kaliber 45 tzn. 11,43 mm !!! Jedyny pistolet na Świecie produkowany seryjnie z systemem redukcji odrzutu. Tu także stosuje się amunicję poddźwiękową. H&K.45 SOCOM i SOCOM S to niewątpliwie najlepszy pistolet, choć trzymałem w dłoni taki który im dorównuje, ale niestety w tej grze go nie ma. 2 magazynki po 12 naboi / tłumik.
|
GRANATY:
DELAY GR.
| Granaty odłamkowe, eksplodujące po 4 do 7 sekund. Świetnie nadają się do walki w pomieszczeniach. 6 sztuk.
|
FRAG GR.
| Granaty odłamkowe, eksplodujące przy zetknięciu. Należy używać je z wielką rozwagą i ostrożnością. 6 sztuk.
|
MAT. WYBUCHOWE:
CLAYMORE
| Miny odłamkowe, ustawia się je wypukłą stroną w kierunku spodziewanego nadejścia przeciwnika. Wybuchają po wykryciu ruchu w ich najbliższym otoczeniu lub można je zdetonować drogą radiową. Potrafią skutecznie zatrzymać na zawsze marsz całego plutonu żołnierzy. 2 sztuki.
|
SATCHEL
| Potężny ładunek C4, detonowany drogą radiową. Oddal się naprawdę na sporą odległość zanim naciśniesz guziczek. 2 sztuki.
|
AT - 4
| Naszpikowana elektroniką bazooka. Duży zasięg, celownik optyczny i bezodrzutowy system pozwala razić odległe cele. Przydaje się często. 2 sztuki / optyka x 4
|
WYPOSAŻENIE:
LAR - V
| Ciuszki do nurkowania i długiego przebywania w wodzie. Uwaga, trochę krępuje ruchy na powierzchni.
|
KEVLAR VEST
| Kamizelka kuloodporna z najnowocześniejszego materiału. Zapewnia ochronę przed mniejszymi odłamkami i pociskami małego kalibru. Potrafi oprzeć się sile Magnum już z 25 metrów. Choć z tej samej odległości pistolet TT dziurawi ją jak szwajcarski ser, oczywiście jeżeli uda się nim trafić w cel.
|
EXTRA AMMO
| Dodatkowa amunicja, ale tylko dla primary weapon. Zwiększa ilość magazynków o 50 %
|