Haunted Forest (2) | Zadania | DeathSpank poradnik DeathSpank
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Dam that Lake
ZLECENIODAWCA: automatycznie po zobaczeniu uwięzionej sieroty w zalanym mieście OPIS: w momencie gdy dostrzeżesz uwięzionego w klatce Johnniego , Twoim zadaniem będzie naprawienie tamy i opuszczenie poziomu wody, umożliwiając sobie do niego dostęp. Uczynisz to kierując się w stronę The Dam of the Damned . Będąc na jej terenie (i walcząc z hordami orków), w pewnym momencie podniesiesz koło . |
Zanieś je na teren Termite Mounds (zielona plama na mapie oznaczona żółtym polem) i wyrzuć go na ziemię tak, aby krążące w okolicy termity mogły zjeść część drewnianej otoczki.
Następnie podnieś przedmiot i zanieś go do wnętrza tamy, umieść na ścianie z zębatkami i pociągnij za znajdujący się tam lewarek.
NAGRODA: możliwość uratowania sieroty.
What's in the Box
ZLECENIODAWCA: Guy Near the Termites OPIS: po rozmowie z Guy Near the Termites otrzymasz od niego zamknięta skrzynkę . Zanieś ja na teren pobliskiego Termite Mounds i wyrzuć, aby znajdujące się tam termity zjadły ją. Następnie podnieś pozostawioną zawartość i odnieś zleceniodawcy. NAGRODA: Shoulders of the Frozen North |
Bone Collection
ZLECENIODAWCA: Gravekeeper OPIS: po wykonaniu zadania Dam that Lake, Gravekeeper poprosi nas o skolekcjonowanie wszystkich kości porozrzucanych na terenie Sunken Town . Udaj się tam i pozbieraj wszystkie świecące na niebiesko obiekty i odnieś je zleceniodawcy (jednocześnie pozbywając się duchów raz na zawsze). NAGRODA: Gold. |
Ward of the Dead
Ward of the Deader
Ward of the Deadest
ZLECENIODAWCA: Kind Ghost OPIS: po wykonaniu zadania Dam that Lake będziesz mógł swobodnie przemieszczać się na terenie Sunken Town . Na północy miasteczka napotkasz Kind Ghost , który zleci Ci zniszczenie trzech krypt (w trzech osobnych i identycznych zadaniach). Ich lokalizację znajdziesz na załączonej mapce. NAGRODA: Major Healing Potion |
Watery Grave
ZLECENIODAWCA: Kind Ghost
OPIS: kolejnym zadaniem od Kind Ghost jest rozprawienie się z wszystkimi duchami, które zleceniodawca przywoła. Po rozpoczęciu walki, ci pojawiać się będą wyłącznie koło NPC-a. Starcie będzie długie i może być wymagające, to też wskazane jest posiadanie buteleczek leczniczych. Przeciwników atakujemy orężem uzyskanym z zadania The Magical Sword.
NAGRODA: Helm of the Frozen North