Pyramid | Opis przejścia Deadfall Adventures poradnik Deadfall Adventures
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Pyramid
Po chwili znajdziesz się w korytarzu, który prowadzi do sporej komnaty z wielkimi wrotami. Weź od swojej znajomej klucz i włóż go do zamka by odblokować przejście dalej.
Po scence twoja postać ucieknie od nazistów i trafi w ciemny korytarz oświetlony pochodniami. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć na lewo, a następnie wejdź do kolejnej komnaty. Na podłodze będą wizerunki węża, oraz oka. Dzięki swemu dziennikowi będziesz wiedział, że nie powinieneś stąpać na kafle z wężem.
Idź, zatem po tych drugich i po chwili będziesz mógł iść po nich w lewo, lub skręcić w prawo. Skręć w prawą odnogę i idź przy ścianie.
Wejdziesz do kolejnego pomieszczenia. Drzwi będą zamknięte i to będzie kolejna zagadka. Z pomocą przyjdzie ci notatnik, który mówi, że możesz operować dwoma dźwigniami po bokach wrót. Grunt to żeby obie dźwignie były ustawione tak jak symbol, który jest przedstawiony na drzwiach.
Po udanej kombinacji te się otworzą i będziesz mógł iść dalej. Przeciśnij się pod kolejnymi wrotami naciskając przycisk kucnięcia.
Kolejna komnata stoi przed tobą otworem. Tym razem będziesz miał przed sobą statuę, która mieni się zielonym światłem i zwłoki poszukiwacza przygód, które możesz przeszukać, a znajdziesz tam dwa rewolwery.
Zielony posag służy do rozdawania punktów do twojego drzewka umiejętności. Kiedy już się oswoisz z drzewkiem skieruj się do tych drzwi, które są zabite dechami. Odstrzel je i idź dalej.
Po chwili usłyszysz głosy i twoim oczom ukaże się trójka nazistów. Podejdź bliżej i zabij ich, po czym ruszaj dalej.
W tym pomieszczeniu będziesz miał dwie odnogi, prawą i lewą. Obie mają zastawione pułapki pod postacią spadających bloków, które miażdżą kości. Musisz wyczuć je, ponieważ nie spadają dosyć szybko po czym przebiec pod nimi w momencie gdy będą wędrowały w górę. Następnie czeka cię kolejny korytarz oraz sala.
W tej będzie kolejna zagadka. Dosyć banalna i znana z innych gier zapewne. Mianowicie należy ustawić lustra tak by odbijały światło tak by potem trafiały w górna część statuetek. Sukces będzie pokazywany po tym, że oczy tych zaczną błyszczeć. Zatem pierw obracasz środkowe lustro na któreś, które stoi z tyłu, a potem z nich odbijasz światło na statuy.
Po dokonaniu oświetlenia wszystkich posągów, odbędzie się krótka animacja, po której odnajdziesz jedną z części starożytnego Serca. Po zakończeniu się animacji, włóż je do mechanizmu przed tobą.
Następnie używaj dwóch przycisków na piedestale by ułożyć promienie tak by przypominały konstelację. Możesz również klikać cały czas jedną ze strzałek a gdy będzie dobrze gra sama włączy kolejna scenkę. (można kliknąć 4 razy w lewo)
Po jej zakończeniu znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Użyj go by przemieścić się dalej. Po chwili na twojej drodze pojawi się pierwszy, nieumarły przeciwnik. Musisz użyć latarki by go pokonać. Naceluj na niego nią, po czym trzymaj alt by mocniej skupić promienie. Gdy mumia będzie cała czerwona, stanie się też wrażliwa na ciosy.
Po pokonaniu jej wejdź do następnego pomieszczenia, który okaże się ślepym zaułkiem. Po przejściu paru kroków pod twoja towarzyszką opadnie posadzka i będziesz musiał ja wciągnąć. Nie uda ci się to i razem z nią zaczniecie zjeżdżać bardzo głęboko w głąb piramidy.
Po szybkiej jeździe traficie na batalię pomiędzy mumiami, a nazistami. Pozabijaj tych i tych by móc ruszyć dalej, gdyż żadni nie są twoimi przyjaciółmi.
Po pokonaniu wszystkich przeciwników idź dalej do korytarza, który znajduje się przed tobą. Na skrzyżowaniu skręć w prawo i otwórz drzwi przełącznikiem. Zabij znajdujących się tam przeciwników.
Idź dalej i zobaczysz kolejną bitwę, którą ewidentnie wygrają nieumarli, jeśli się nie wtrącisz. Możesz poczekać aż się powybijają, lub dołączyć się do walki od razu.
Po skończonej walce zeskocz w dół i wybierz lewą odnogę, a następnie znów lewą. Idąc cały czas prosto przejdziesz pod ratami do Sali z kolejnym posągiem gdzie możesz rozdać umiejętności. Tylko że kraty oddzielą cię od twojej towarzyszki, a dodatkowo jej komnata zacznie się zapadać. Musisz otworzyć drzwi ustawiając na jednym z przełączniku symbol oka, a na drugim trzech krzyży(czy co to tam jest). Z pomocą przyjdzie ci notatnik.
Po otworzeniu krat możesz rozdać punkty, a jedyną twoja dalszą drogą jest prawa odnoga. Udaj się nią, a trafisz do Sali z grobowcem na środku i posągami na podwyższeniu. Na jej końcu będą masywne wrota z okręgiem zagadką. Podejdź do sarkofagu i weź stamtąd część układanki, po czym włóż na miejsce w drzwiach.
Gdy to zrobisz pojawia się mumie. Zabijaj je po kolei, co nie powinno być problemem, a następnie z wnęk po nich pozabieraj trzy pozostałe skarabeusze i włóż do mechanizmu.
Gdy otworzysz przejście, zejdź po schodach w dół. Dostępną będziesz miał tylko ścieżkę w prawo, bo w lewo nie ma kładki, a jest krokodyl na samym dole wiec lepiej nie skakać. Po przejściu kładki ta się zarwie odcinając ci powrót.
Idź dalej a w następnej Sali dojrzysz kolejnych Niemców. Po wybiciu ich przejdź dalej przejściem na wprost, a przed tobą pojawi się kolejna zagadka.
Musisz obejść drzwi obojętnie, z której strony i przytrzymać naciśniete płyty o oznaczeniach zawartych w twoim notatniku. Jedynym problemem będą cały czas pojawiający się Naziści, których musisz sumienie zabijać, by samemu nie zginąć. Po aktywowaniu wszystkich trzech płyt drzwi za statuą otworzą się i będziesz mógł przejść dalej.
Idź cały czas naprzód, by po chwili twoja postać zjechała po sznurze znów niżej zostawiając przeciwników z tyłu.
Wyjdź na świeże powietrze i znów rozpraw się z czekającymi tam wrogami. Podejdź do zielonej tablicy i znów rozdaj zdobyte punkty umiejętności. Następnie odwróć się i naciśnij przycisk znajdujący się na ścianie. Otworzy on kolejne wrota.
Przejdź przez nie, a następnie zmierzaj za twoja towarzyszką. Doprowadzi cię do auta, którym odjedziecie.