[24] Miasto cz.6 | Dead Reefs poradnik Dead Reefs
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Miasto cz.6
Podejdź do drzwi. Użyj łomu na podeście. Wyrwana deska posłuży Ci jako brakujący szczebel w drabinie po lewej. Wejdź do domu.
Zajrzyj do szafki po prawej. Z kieszeni płaszcza wyjmij karteczkę. Będzie ona potrzebna za chwilę.
Podejdź do stolika z lustrem. Zauważ leżącą na nim chusteczkę. Teraz zejdź schodami na dół. Przyjrzyj się śladom na podłodze obok zegara. Najwyraźniej zegar jest sekretnym przejściem.
By go otworzyć, musisz ustawić odpowiednią godzinę. Znajdziesz ją w książce o demonach. Tak więc, ustaw wskazówki na 12:45. Naciśnij ESCAPE, i spróbuj przesunąć zegar.
Wyjdź po drabince i podejdź do gołębi. Zapisz stan gry. Pamiętasz znalezioną karteczkę w kieszeni płaszcza? Napisana na niej zagadka, powie Ci, w które gołębie kliknąć i w jakiej kolejności.
Rozwiązanie:
First - was the twenty third, but not in order. (#1)
Second - flew higher than anyone else. (#2)
Third - was the center of attraction. (#3)
Fourth - moved as a "knight" and became second but was not first. (#4)
Fifth - was the most unlucky one. (#5)
Sixth - was offended. (#6)
Seventh - was himself. (#7)
Eight - was blind. Tell him where the others sit and in return receive a prize. (#8)
Za rozwiązanie tej zagadki dostaniesz stronę wyrwaną z książki. Dowiesz się z niej jak zniszczyć demona. Wyjdź z mieszkania Hook'a tą samą drogą którą wszedłeś.
Udaj się do karczmy i pogadaj z barmanem. Zapytaj go o łódkę. Teraz biegiem na przystań - tę najbliżej domów. Spróbuj zagadać do rybaka. Wróć do barmana, a następnie jeszcze raz zagadaj rybaka.
Tym razem będzie bardziej skory do rozmowy. Zabierze Cię na statek.