[24] Miasto cz.6 | Dead Reefs poradnik Dead Reefs
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Miasto cz.6
![]() | ![]() |
Podejdź do drzwi. Użyj łomu na podeście. Wyrwana deska posłuży Ci jako brakujący szczebel w drabinie po lewej. Wejdź do domu.
![]() | ![]() |
Zajrzyj do szafki po prawej. Z kieszeni płaszcza wyjmij karteczkę. Będzie ona potrzebna za chwilę.
![]() | ![]() |
Podejdź do stolika z lustrem. Zauważ leżącą na nim chusteczkę. Teraz zejdź schodami na dół. Przyjrzyj się śladom na podłodze obok zegara. Najwyraźniej zegar jest sekretnym przejściem.
![]() | ![]() |
By go otworzyć, musisz ustawić odpowiednią godzinę. Znajdziesz ją w książce o demonach. Tak więc, ustaw wskazówki na 12:45. Naciśnij ESCAPE, i spróbuj przesunąć zegar.
![]() | ![]() |
Wyjdź po drabince i podejdź do gołębi. Zapisz stan gry. Pamiętasz znalezioną karteczkę w kieszeni płaszcza? Napisana na niej zagadka, powie Ci, w które gołębie kliknąć i w jakiej kolejności.
Rozwiązanie:
![First - was the twenty third, but not in order - [24] Miasto cz.6 | Dead Reefs - Dead Reefs - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/664/535610234.jpg)
First - was the twenty third, but not in order. (#1)
Second - flew higher than anyone else. (#2)
Third - was the center of attraction. (#3)
Fourth - moved as a "knight" and became second but was not first. (#4)
Fifth - was the most unlucky one. (#5)
Sixth - was offended. (#6)
Seventh - was himself. (#7)
Eight - was blind. Tell him where the others sit and in return receive a prize. (#8)
![]() | ![]() |
Za rozwiązanie tej zagadki dostaniesz stronę wyrwaną z książki. Dowiesz się z niej jak zniszczyć demona. Wyjdź z mieszkania Hook'a tą samą drogą którą wszedłeś.
![]() | ![]() |
Udaj się do karczmy i pogadaj z barmanem. Zapytaj go o łódkę. Teraz biegiem na przystań - tę najbliżej domów. Spróbuj zagadać do rybaka. Wróć do barmana, a następnie jeszcze raz zagadaj rybaka.
![]() | ![]() |
Tym razem będzie bardziej skory do rozmowy. Zabierze Cię na statek.