Dead Island 2: Złoto głupców (Fool's Gold) Dead Island 2 poradnik, porady
Złoto głupców (Fool’s Gold) to jedno z zadań z kategorii Zgubione i Znalezione (Lost & Found Quest). Ta strona poradnika Dead Island 2 wyjaśnia jak rozpocząć to specyficzne zadanie oraz gdzie należy się udać, aby odszukać skarb.
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2023
Seria zadań Zgubione i Znalezione (Lost & Found Quest) polega na odszukaniu wielu poszlak, aby odnaleźć zaginioną osobą lub ważny przedmiot. Na tej stronie poradnika do Dead Island 2 dowiecie się gdzie rozpocząć i jak ukończyć zadanie Złoto głupców (Fool's Gold).
Miejsce rozpoczęcia zadania
Aby otrzymać zadanie, musicie udać się do lokacji Nabrzeże. Na zewnątrz kwatery głównej ratowników powinniście spotkać specjalnego zombie - łamacza, który nazywa się Dante. Po pokonaniu go, z jego ciała wypadnie przedmiot o nazwie Absolutnie niepodejrzany list oraz klucz do szafki Randy'ego. Podnosząc te przedmioty, odblokujecie misję Złoto głupców.
Dalsze etapy zadania
W liście znajdziecie informacje, że niejaki Randy schował skarb w swojej szafce. Najpierw jednak musicie zdobyć klucz Randy'ego, aby ją otworzyć, a posiada go Dante. Szafkę natomiast odnajdziecie na niższym piętrze kwatery głównej ratowników.
Po jej otwarciu okaże się, że sejfu tam nie ma. Zamiast tego znajdziecie notatkę zatytułowaną Przesrane. Po jej przeczytaniu dowiecie się o dwóch miejscach, do których musicie się udać.
Pierwsze z nich to lodziarnia przy diabelskim młynie. Udajcie się we wskazane miejsce na zdjęciu. Znajdziecie tam notatkę Wybitne umysły, leży ona na drewnianej ławce.
Teraz musicie się udać do sklepu na końcu alejki. Pomocny okaże się szyld z nazwą mrożony jogurt. Ponownie udajcie się we wskazane miejsce na zdjęciu.
Na końcu alejki zauważycie kolejną notatkę, tym razem zatytułowaną Wadliwy plan. Po skompletowaniu trzech notatek, poznacie cały kod do sejfu.
Teraz wystarczy udać się na tyły kwatery głównej ratowników (patrz zdjęcie).
Uważajcie jednakże na zasadzkę. Idąc tam, z piasku zaczną wyłaniać się zombie, które musicie pokonać, aby bezpiecznie otworzyć sejf i zakończyć zadanie.
Nagrody
Po zakończeniu zadania otrzymacie 2 tysiące punktów doświadczenia, doskonałą modyfikację broni do walki wręcz: Rozpuszczacz oraz legendarną broń, Krwawy Szał.