Nekrogeneza | Przeciwnicy | Darkspore poradnik Darkspore
Ostatnia aktualizacja: 11 października 2019
Nekrogeneza
Nazwa | Stopień | Planeta | Charakterystyka | Uwagi |
Animus | Oficer | Nocturna | Wskrzesza poległych sojuszników, strzela słabymi pociskami. | Zawsze należy wyeliminować go w pierwszej kolejności - potrafi wskrzeszać wrogów niemal w nieskończoność. |
Arachnozbój | Oficer | Nocturna | Strzela powolnymi pociskami, które podążają za bohaterem, przerażając go i zadając niewielkie obrażenia. | Potrafi wprowadzić wiele zamieszania do potyczki - jeżeli bohater zostanie trafiony, całkowicie stracimy nad nim kontrolę. |
Atakujący pasożyt | Sługa | Nocturna | Wysysa energię z bohatera, wybucha, kiedy będzie najedzony. | Ma tendencję do samobójczych ataków na herosa, kiedy już wyssie z niego dość energii, by wybuchnąć. |
Bezgłowy kundel | Sługa | Nocturna | Walcząca wręcz, bardzo szybka bestia. | Nie stanowi żadnego wyzwania. |
Cieniopływak | Oficer | Nocturna | Bardzo trudny do trafienia, szarżuje uciszając bohatera i wysysając mu życie. | Bardziej irytujący, niż groźny. Należy przewidywać trajektorię jego lotu i schodzić z niej. |
Cieniowiec | Sługa | Skaldron | Bardzo szybki, zwinny przeciwnik o dużej umiejętności unikania ciosów. | Każdy jego cios osłabia obronę bohatera przed atakami fizycznymi. Zwykle występuje w dużych ilościach. |
Dwuchrząszcz | Sługa | Skaldron | Potrafi tworzyć swoje kopie, atakuje dystansowo. | Stanowi zagrożenie tylko w większych stadach. |
Nawiedzający włóczykij | Oficer | Nocturna | Wysysa życie z bohatera, przekazując je swoim sojusznikom. | Potrafi unieruchomić bohatera i wyssać z niego całkiem sporo życia. Niebezpieczny w otoczeniu sług. |
Nekrodaktyl | Sługa | Nocturna | Wystrzeliwuje pociski, które zadają obrażenia w czasie. | Dysponuje atakiem obszarowym, który zadaje raczej niewielkie obrażenia. |
Nekrotyczny licz | Oficer | Nocturna | Leczy się, gdy jego sojusznicy otrzymują obrażenia, wystrzeliwuje dość silne pociski dalekiego zasięgu. | Najlepiej od razu zabić wszystkich przeciwników w jego otoczeniu atakiem obszarowym, a potem wykończyć jego samego. |
Przeżuwacz padliny | Oficer | Nocturna | Zjada ciała sojuszników, zwiększając swój atak i ilość życia. | Początkowo nie stanowi żadnego wyzwania, jednak najedzony potrafi dać się bohaterowi we znaki. |
Pterotyk | Oficer | Nocturna | Podkrada się do bohatera, starając się go zaskoczyć. Jeśli mu się uda, przeraża herosa. | Posiada dość silny atak fizyczny oraz osłabia odporność bohatera na obrażenia fizyczne. |
Skrytobójca | Sługa | Nocturna | Na ogół pozostaje niewidzialny aż do chwili, w której znajdzie się tuż obok bohatera i zaatakuje go od tyłu. | Jego atak fizyczny jest raczej słaby - nie ma się czym przejmować. |
Straszny myśliwy | Sługa | Nocturna | Jest bardzo odporny na ataki fizyczne, atakuje przelatując przez bohatera i zadając mu obrażenia. | Najlepiej eliminować z dużej odległości atakami innymi niż fizyczne. |
Wampiryczny skoczek | Sługa | Nocturna | Bardzo mobilny przeciwnik dysponujący atakiem obszarowym przy kolejnych skokach. | Po każdym skoku przystaje w miejscu na kilka sekund - to najlepsza chwila na atak. |
Wybuchający ogar | Oficer | Nocturna | Wykonuje uniki, strzela powolnymi pociskami. | Najlepiej szybko wyeliminować go atakiem obszarowym. |
Wyciszający leukopod | Sługa | Nocturna | Wystrzeliwuje pociski, które nie pozwalają bohaterowi używać umiejętności. | Potwór znacznie ogranicza możliwości herosa - należy go jak najszybciej wyeliminować. |
Wysysająca małpiatka | Sługa | Nocturna | Posiada umiejętność wysysania życia z niewielkiej odległości. | Po napiciu się zasypia, stając się bardzo łatwym celem. Najlepiej eliminować z pewnej odległości. |