10 Listopad 2011 r. (cz.2) | Solucja Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder poradnik Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Zejdź ze strychu i wyjdź dalej schodkami do pokoju na górze. Znajdziesz tu dwa zamknięte na klucz kredensy. Wrócisz do nich później. Idź do drzwi wyjściowych.
Zatrzyma cię tajemniczy jegomość. Na pytanie o zostawioną wiadomość, odpowiedz:
- You left that note?
Jeśli wybierzesz odpowiedź What note? gra kończy się niepowodzeniem. Dostaniesz od mężczyzny klucze i powie ci, abyś wrócił do chaty o północy. Udaj się więc do domu i zdrzemnij się.
Kolejny sen. Kliknij na księżyc. Gdy się obudzisz, udaj się z powrotem do chaty. Na piętrze pali się światło.
Wejdź do sypialni i użyj kluczy na klapie w podłodze. Zejdź na dół. Weź pierwszą w prawo. Za kurtyną znajdziesz zamkniętą szafkę z zakreślaczem do map i szafkę z czterema figurkami. Przyjrzyj się lepiej figurce z tronem. Obróć ją tyłem, a zobaczysz 3 symbole.
Wróć na korytarz i kontynuuj marsz przed siebie przez kolejne drzwi. Zauważ symbol oka na ścianie po prawej. Kolejne drzwi to cele więzienne (w lewo) i schowek (w prawo). Wejdź do schowka, zauważ ogrodzenie pod napięciem oraz strzelby. Włącz czerwony przycisk na ścianie, by wyłączyć prąd w ogrodzeniu (jednocześnie zabierz glinę przylepioną do przełącznika). Wejdź za siatkę i zajrzyj do skrzyni - jest pusta.
Przejdź do cel. W lewej ktoś siedzi - zamień słowo z obłąkanym człowiekiem, po czym wejdź do celi po prawej. Ciemno w niej, dlatego weź świeczkę stojącą na stoliku. Z leżącego płaszcza wyjmij notatki Clarka (4/4) oraz klucz. Wróć na korytarz i przejdź przez drzwi na samym końcu.
Porozmawiaj z Nolderem. Sugeruje ci, abyś prędko opuścił to miejsce. Zawróć i idź w stronę wyjścia. Gdy dojdziesz do kolejnych drzwi, usłyszysz że ktoś schodzi po drabinie. Wróć i schowaj się szybko w celi lub w schowku, aż ten ktoś przejdzie.
Koszmar
Wróć do domu i wejdź do łóżka. Znajdziesz się w lodowej jaskini. Pozbieraj kawałki układanki porozrzucanej po ziemi i złóż je w jedno w inwentarzu. Kropki symbolizują dziurki w instrumencie. Zagraj na nim kolejno wciskając dziurki: 2 3 1 2 1 2 4 3 1 2 1 2 1 4 (licząc do dołu). Jaskinia zaczyna się trząść. Koniec snu.