Opis przejścia - Anger (2) | Kompletny opis przejścia Dante's Inferno poradnik Dante's Inferno
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Po ścianie do góry i od fontann w lewo. Tuż za rogiem siedzi Hecuba .
Podejdź do kołowrotu i obróć go tak, by znikły płomienie. Wskocz na platformę i przesuń tryb w ścianie.
W przesuwaniu trybów będą przeszkadzać Ci nieumarli. Odpieraj ich ataki, ale nie nawiązuj z nimi walki - nie ma na to czasu.
Tryby przesuwaj zgodnie z liniami na ścianie. Drogę trybu tarasować mogą przeszkody, które musisz rozbić przed przesuwaniem.
Na przedostatnim piętrze masz do rozbicia aż 3 przeszkody.
Rozbij je i ustaw tryb na środkową ścieżkę w górę. Gdy platforma podjedzie na ostatnie piętro rozbij przeszkody na ścieżkach i przesuń tryb w prawo.
Po opuszczeniu się podestu z dźwignią wejdź po ścianie do góry.
Przesuń dźwignię. Idź w prawo. Za Wergiliuszem znajduje się podest z fontanną [srebrnik] .
Schodek wyżej znajdziesz demon doga [relikwia Guiding Flame] . Podejdź do drabiny.
Idź po drabinie w dół. Na kolejne jej poziomy przeskakuj wciskając X .
Gdy znajdziesz się na dole - podejdź do cienia (Filippo Argenti ). Wejdź na platformę.
Ochraniaj Dantego przed ptaszyskami. Platforma, po której przemierzasz Styks okaże się głową bossa. Nie spadniesz z niego, jeśli użyjesz kombinacji przycisków - kwadrat > trójkąt > kwadrat > X .