Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami poradnik CSI: Kryminalne Zagadki Miami

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019

Laboratorium

Valera będzie oczywiście musiała zapoznać się z zebranymi do tej pory przedmiotami. Przekaż jej więc następujące obiekty:

- krew Simmonsa

- pylistą substancję

- wizytówkę

- śrubę

- reflektor

- odłamki szkła

W tym ostatnim przypadku automatycznie uaktywniona zostanie możliwość skorzystania ze specjalnego stołu, który znajduje się w tle - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

W tym ostatnim przypadku automatycznie uaktywniona zostanie możliwość skorzystania ze specjalnego stołu, który znajduje się w tle. Kliknij na nim, a załączy się nowa mini-gra. Tym razem Twoim zadaniem będzie poskładanie wszystkich odłamków w całość. Sprawę masz o tyle ułatwioną, że pasujące do siebie kawałki automatycznie będą się ze sobą złączały. Jeśli pragniesz zapoznać się z gotowym obiektem, zerknij na poniższe zdjęcie. W inwentarzu zamiast dotychczasowych odłamków pojawią się złożone odłamki szkła (przedmiot).

To jeszcze nie wszystko - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

To jeszcze nie wszystko. Jak zapewne zauważyłeś podczas składania, na szybie znajduje się bardzo charakterystyczny odcisk palca. Będziesz go musiał odczytać. W tym celu kliknij na złożonych odłamkach szkła, tak aby pojawił się dodatkowy ekran z opisem tego przedmiotu. Z dolnej zakładki wybierz teraz proszek daktyloskopijny. Otrzymasz nowy dowód rzeczowy - odcisk palca z odłamków szkła (poszlaka). Korzystając z okazji warto byłoby oczywiście od razu przekazać go pracownicy laboratorium.

Teraz możemy zająć się pozostałymi sprawami - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

Teraz możemy zająć się pozostałymi sprawami. Kliknij na mikroskopie. Do lewego slotu będziesz musiał przeciągnąć posiadaną substancję, zebraną z buta Simmonsa. Do porównania wybierz drugą próbkę od lewej. Kliknij na odpowiednim przycisku, a dowiesz się z czym masz do czynienia. Możesz już zamknąć to okno.

Na koniec skorzystaj z komputera - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

Na koniec skorzystaj z komputera. Będziesz musiał wybrać ostatnią zakładkę - Wyszukiwanie specjalne. Z racji tego, iż posiadasz wyłącznie wizytówkę, to właśnie ten obiekt będziesz musiał przeciągnąć, a następnie wybrać opcję szukania. Dowiesz się, iż zabity mężczyzna posiadał jeszcze drugi klub - Draft. Możesz już opuścić to miejsce. Udaj się do prosektorium.

Na początek będziesz oczywiście musiał porozmawiać z Alexx - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

Prosektorium

Na początek będziesz oczywiście musiał porozmawiać z Alexx. Oto jakie kwestie dialogowe trzeba będzie wybierać:

- Możesz kazać przywieźć ciało?

- Jak zmarła ofiara?

- Kiedy ofiara zmarła?

- Możemy przyjrzeć się ciału?

Po obejrzeniu krótkiego filmiku przerywnikowego będziesz mógł przyjrzeć się czołu zabitej osoby. Z inwentarza będziesz musiał wybrać mikrosil. Użyj go na widocznej ranie, tak aby otrzymać odpowiedni odlew. Przedmiot ten pojawi się oczywiście w Twoim inwentarzu - odlew rany (przedmiot).

Przed wyjściem spróbuj ponownie porozmawiać z Alexx - część 2 | Krak czy Jack | CSI Kryminalne Zagadki Miami - CSI: Kryminalne Zagadki Miami - poradnik do gry

Przed wyjściem spróbuj ponownie porozmawiać z Alexx. Zadaj jej pytanie:

- Pod jakim kątem zadano śmiertelną ranę?

Będziesz ponadto musiał pokazać jej pozyskaną w klubie próbkę krwi Simmonsa. W rezultacie pojawi się możliwość zadania ostatniego pytania:

- Co możesz powiedzieć o krwi na plecach ofiary?

Teraz będziesz musiał powrócić do klubu Fate.