Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[NORMANDIA] Misja 03 cz.6 poradnik Commandos 3: Kierunek Berlin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Masz kilka granatów, teraz je zużyjesz na zabicie trudno dostępnych żołnierzy - [NORMANDIA] Misja 03 cz.6 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Masz kilka granatów, teraz je zużyjesz na zabicie trudno dostępnych żołnierzy. Jest ich dwóch - zielone kropki wskazują miejsca, gdzie masz rzucić po granacie. Po rzuceniu weź jakiegoś żołnierza (jednego z tych leżących pod działem).

Wejdź nim na okrągły, środkowy bunkier i stań - [NORMANDIA] Misja 03 cz.6 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Wejdź nim na okrągły, środkowy bunkier i stań. Pokazuje to obrazek powyżej - dzięki temu zabijesz lezącego, zaznaczonego czerwonym kółkiem żołnierza. Teraz przełącz z powrotem na zielonego bereta. Wskocz do okopu, w który wrzucałeś granat.

Przygotuj granat i wejdź do okrągłego bunkra - [NORMANDIA] Misja 03 cz.6 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Przygotuj granat i wejdź do okrągłego bunkra. Szybko rzuć granat w miejsce pokazane przez zieloną kropkę na powyższym obrazku. Zabijesz trzech żołnierzy - teraz jak najszybciej wybierz broń i strzel w czwartego, zaznaczonego czerwonym kółkiem. Weź granaty i amunicję ze skrzynki. Teraz zajmiemy się oczyszczaniem wnętrz bunkrów. Podświetl drzwi klawiszem F7 i wejdź w pierwsze po lewej.

Okop prowadzi do bunkra z działem - [NORMANDIA] Misja 03 cz.6 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Okop prowadzi do bunkra z działem. Zapisz grę przed wejściem. Po wejściu co prawda nie powinni w ciebie strzelać, ale lepiej pospiesz się i rzuć granatem w zieloną kropkę. Potem zabij resztę żołnierzy (powinien zostać jeden - zaznaczony czerwonym kółkiem na powyższym obrazku). Wróć się do okrągłego bunkra i wejdź w drugie drzwi od lewej (patrząc od drzwi, którymi tu wszedłeś po raz pierwszy).