Out of the Frying Pan... | The Crusades, 1213 | Clive Barker's Jericho poradnik Clive Barker's Jericho
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Out of the Frying Pan...
Idź schodami w górę, aż dojdziesz do otwartej przestrzeni. Dalej znajdziesz kładkę #1 , z przeciwnej strony wyskoczy kilka potworów. Skieruj się w ich stronę. Nieco dalej będą kolejne schody #2 , na górze znajdziesz kilku wrogów.
W kilku zakrętach najbliższych korytarzy będzie czekać na ciebie kilka potworów z kuszą - nie daj się wysadzić w powietrze. Znajdziesz się przed kolejną bramą #1 . Skręć w lewo i udaj się na zewnątrz. Po chwili zostaniesz zaatakowany z powietrza #2 . Kilka chwil później dołączy się kilka naziemnych jednostek.
Ponownie wejdź do kolejnego pomieszczenia, idąc korytarzami po raz kolejny znajdziesz się na otwartej przestrzeni. Zarówno po prawej jak i lewej znajdziesz potwory - ten po prawej znajduje się na drugiej stronie mostu #1 . Udaj się w lewo #2 .
Dotrzesz do zejścia, na dole będzie znajdował się mostek #1 , a z budynku będą wybiegać kolejne fale potworów. Ponadto z brzegu po prawej i lewej stanowiska będą zajęte przez strzelców #2 . Po pozbyciu się wszystkich zejdź na dół - wybiegnie jeszcze kilku przeciwników.
Po przejściu sporego kawałka dojdziesz do kolejnej kładki. Na budynku naprzeciw będzie czyhał na ciebie potwór z kuszą #1 . Na mostku po prawej znajdziesz kolejnych trzech #2 . Możesz się ich łatwo pozbyć za pomocą zdalnie sterowanego pocisku.
Kiedy dojdziesz do zabarykadowanych drzwi #1 zostaniesz zaatakowany przez latające potwory. Po uporaniu się z przeszkodą skieruj się w stronę dziury w ścianie. Po prawej nagle wyskoczy rycerz. Po jego wyeliminowaniu wejdź na schody po lewej stronie #2 .
Na górze czeka cię nieco ciężka przeprawa. Czym prędzej udaj się na koniec mostka #1 , gdzie znacznie łatwiej będziesz mógł eliminować kolejne zagrożenie #2 . Sukcesywnie posuwaj się dalej, w kierunku wejścia do budynku.
Przed wyjściem na otwartą przestrzeń zestrzel dwa potwory stojące w oddali #1 . Po chwili pojawi się kilka latających zmor, a następnie jednostki naziemne. Skieruj się w stronę kolejnej bramy #2 . Wewnątrz znajdziesz zejście kładkami na niższy poziom.
Tym razem będziesz musiał odeprzeć dość ciężki atak z powietrza oraz pozbyć się trzech kuszników. Zaraz po wyjściu z budynku popatrz w prawo, na budynku stać będą właśnie kusznicy - postaraj pozbyć się ich w co najwyżej dwóch strzałach ze zdalnie sterowanych pocisków #1 , gdyż po chwili nadlecą posiłki. Tutaj przełącz się na Church, zatrzymując je przez pewien czas bądź na Delgado w celu wypuszczenia ognistego smoka. Po zakończonym boju wskocz w dziurę w ziemi, którą znajdziesz kilka metrów dalej #2 .