Wioska | Rozdział 2 - Shay | Broken Age Broken Age poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Wioska
Po przebudzeniu porozmawiaj z człowiekiem ze szklaną kulą na głowie. Przejdź do następnej części lokacji i porozmawiaj z Marshallem. Zamień także kilka słów z kobietą z gniazdem. Zabierz leżącą na ziemi zabawkę.
Przejdź do jaskini i w środku porozmawiaj ze znajdującym się tam człowiekiem. Następnie popatrz na kartkę wiszącą na ścianie. Wyjdź z jaskini i udaj się do człowieka stojącego na brzegu jeziora. Po rozmowie użyj łyżki na gotującym się wywarze. Udaj się w stronę mostu.
Zatrzymaj się na chwilę przy drzewie i porozmawiaj z nim. Następnie skieruj się w lewo aż dotrzesz do kolejnego drzewa, z którego zejdzie na Ciebie wąż. Kiedy w końcu pozbędziesz się go z siebie, zabierz go do ekwipunku.
Użyj węża na Marshallu, który wypluje muszlę. Daj mu także schemat, po chwili otrzymasz gotowy przedmiot. Użyj go na plamie żywicy znajdującej się obok drzewa.
Następnie udaj się do domku na obrzeżach. Ze skrzynki wyjmij ogłoszenie o zaginięciu Velli. Wejdź do środka i porozmawiaj z właścicielem domu. Daj mu także przedmiot, który wcześniej zostawiłeś, aby nasiąknął żywicą, aby go dla ciebie zmienił.
Po rozmowie wyjdź z domku i udaj się do jaskini i zostaw tam metalowy odlew. W zamian otrzymasz ołówek, który powinieneś dać kobiecie stojącej obok jeziora. W zamian dostaniesz zapisaną kartkę. Wróć do chatki i wejdź po drabinie na chmury. Porozmawiaj ze strażnikiem, po czym wejdź na drabinę. Kiedy się zniży pokaż strażnikowi kartkę i działaj wg. Instrukcji.
Wróć do wioski i przekonaj drzewo, aby oddało obrazek ryby, który utknął na jego gałęziach. Kiedy rozśmieszysz drzewo, ryba spadnie. Zabierz ją. Podejdź teraz do kobiety stojącej na brzegu jeziora i daj jej przedmiot widoczny na obrazku. W zamian otrzymasz żyłkę.
W menu ekwipunku przeciągnij żyłkę na zepsutą zabawkę. Napraw ją w sposób widoczny na obrazku. Teraz swoje kroki skieruj do jaskini. Kiedy wejdziesz do środa, użyj zabawki na urządzeniu znajdującym się po lewej stronie pomieszczenia. Dzięki temu ożyje. Użyj zabawki na drugiej osobie znajdującej się w pomieszczeniu.