Osiągnięcia w Blair Witch Blair Witch poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019
W czasie swojej przygody z Blair Witch będziesz mógł odblokować 25 osiągnięć (z czego 7 jest sekretnych). Musisz mieć na uwadze także fakt, odblokowanie wszystkich osiągnięć za jednym razem jest niemożliwe. Poniższa strona zawiera opis oraz instrukcje jak zdobyć wszystkie trofea.
Poniższa strona zawiera spoilery fabularne. Czytasz na własną odpowiedzialność.
- Zło w lesie
- Śmiercionośne światło
- Nieśmiertelni
- Za poległych towarzyszy
- Idol
- Fetysz
- Bullet ich nie lubi
- Terapia
- Psychoterapia
- Zagubiony w lesie
- Materiał zdjęciowy
- Dobry pies
- Nie znoszę pizzy
- Najdłuższa wycieczka
- Ostatnie pożegnanie
- Ostatnia wiadomość
- Śmieciarz
- Co tam masz?
- Przejmij jego twarz
- Promyk nadziei
- Przełam cykl
- K.I.A.
- Zaklinacz węży
- Pacyfista
- Za nieobecnych przyjaciół
Zło w lesie
Cel: Zabij pierwszego potwora
Komentarz: Zadanie podyktowane fabularnie. Pierwszego potwora będziesz musiał zabić w czasie trwania czwartego rozdziału.
Śmiercionośne światło
Cel: Zabij 10 potworów
Komentarz: W czasie rozgrywki, musisz decydować się na potyczki z potworami, a nie omijanie ich z wykorzystaniem kamery.
Nieśmiertelni
Cel: Znajdź pierwszy nieśmiertelnik
Komentarz: Osiągnięcie odblokujesz, gdy znajdziesz i podniesiesz pierwszy nieśmiertelnik. Lokalizacja wszystkich nieśmiertelników, została opisana w dedykowanym rozdziale.
Za poległych towarzyszy
Cel: Zbierz wszystkie nieśmiertelniki poległych towarzyszy
Komentarz: Łącznie w czasie gry trafisz na 6 nieśmiertelników. Lokalizacja ich wszystkich została opisana w dedykowanym rozdziale.
Idol
Cel: Znajdź pierwszą drewnianą lalkę
Komentarz: Osiągnięcie odblokujesz, gdy podniesiesz pierwszą figurkę. Osiągnięcie to możesz odblokować już na początku rozgrywki.
Fetysz
Cel: Zbierz wszystkie drewniane lalki
Komentarz: W sumie musisz zebrać 13 figurek. Lokalizacja ich wszystkich została opisana w dedykowanym rozdziale.
Bullet ich nie lubi
Cel: Zniszcz 10 totemów
Komentarz: W czasie rozgrywki będziesz natrafiać na charakterystyczne totemy, wiszące na drzewach. Musisz zniszczyć 10 takich totemów, by odblokować osiągnięcie.
Terapia
Cel: Znajdź pierwszą notatkę psychiatry
Komentarz: Osiągnięcie to możesz zdobyć na początku rozgrywki. Pierwsza notatka leży na miejscu zbiórki przy jednym z kartonów z plakatami informującymi o zaginięciu chłopca.
Psychoterapia
Cel: Zbierz wszystkie notatki psychiatry
Komentarz: W sumie musisz znaleźć 9 notatek. Ich lokalizacja została opisana w osobnym rozdziale.
Zagubiony w lesie
Cel: Znajdź pierwsze zdjęcie ofiary
Komentarz: Osiągnięcie to możesz zdobyć na początku rozgrywki. Pierwsze zdjęcie leży na klapie od bagażnika samochodu miejscu zbiórki.
Materiał zdjęciowy
Cel: Zbierz wszystkie zdjęcia ofiar
Komentarz: Łącznie musisz znaleźć 42 zdjęcia. Ich lokalizacja została opisana w osobnym rozdziale.
Dobry pies
Cel: Pogłaszcz psa
Komentarz: Osiągnięcie proste do zdobycia. Wystarczy wejść do menu komend Bulleta i wybrać opcję pogłaszcz.
Nie znoszę pizzy
Cel: Wyprowadź z równowagi gościa od pizzy
Komentarz: W kontaktach w telefonie znajduje się numer do pizzerii. Musisz dzwonić tak długo, aż jej pracownikowi nie puszczą nerwy i zacznie na ciebie krzyczeć.
Najdłuższa wycieczka
Cel: Przejdź sto mil...
Komentarz: Osiągnięcie wpadnie mimowolnie, w czasie przechodzenia gry.
Ostatnie pożegnanie
Cel: Ustal, co się stało z Bulletem
Komentarz: Osiągnięcie zostanie zaliczone po ukończeniu gry.
Ostatnia wiadomość
Cel: Ustal, co się stało z Peterem
Komentarz: Osiągnięcie to odblokujesz dopiero za drugim podejściem. W czasie pierwszej gry, w rozdziale 17 znajdziesz baterię. Zostanie ona w twoim ekwipunku, po rozpoczęciu nowej gry. Wówczas, kiedy dotrzesz do bunkra w rozdziale 4, będziesz mógł ją włożyć do radia.
Śmieciarz
Cel: Podnieś wszystkie śmieci
Komentarz: W czasie rozgrywki będziesz natrafiać na różne bezużytecznie przedmioty. Musisz podnieść 15 takich obiektów.
Co tam masz?
Cel: Pozwól Bulletowi przynieść ci 10 przedmiotów
Komentarz: Jedną z komend, jaką możesz wydać Bulletowi, jest rozkaz szukania obiektów. Osiągnięcie wpadnie, gdy pies przyniesie ci 10 przedmiotów.
Przejmij jego twarz
Cel: Stań się Carverem
Komentarz: Osiągnięcie odblokuje się w momencie, gdy na końcu gry, przejmujesz rolę Carvera.
Promyk nadziei
Cel: Pogódź się z Jess
Komentarz: Aby pogodzić się z Jess, musisz odbierać za każdym razem, kiedy dzwoni. Musisz także dzwonić do niej w momencie, kiedy masz zasięg (w lewym dolnym rogu pokazuje się wówczas symbol przekaźnika).
Przełam cykl
Cel: Pomóż zemścić się Elissowi
Komentarz: Do odblokowania tego osiągnięcia musisz zobaczyć dobre zakończenie. W tym celu musisz:
- Unikać zabijania potworów
- Opiekować się Bulletem
- Nie niszczyć totemów
- Unikać podnoszenie drewnianych figurek (poza trzema z rozdziału 17, których nie możesz ominąć)
- Nie wykonuj poleceń wiedźmy w rozdziale 17.
K.I.A.
Cel: Poinformuj VA o śmierci drwala
Komentarz: W tartaku natrafisz na zwłoki przecięte piłą tarczową. Kiedy je odkryjesz musisz zadzwonić do VA.
Zaklinacz węży
Cel: Zdobądź 40 punktów z Cobrze
Komentarz: Trofeum zdobędziesz, jeśli zdobędziesz 40 punktów grając na komórce w Cobrę.
Pacyfista
Cel: Ukończ grę bez zabicia ani jednego potwora
Komentarz: Napotkane potwory można unikać. Zamiast świecić w nie latarką, możesz użyć kamery, by je ominąć. Osiągnięcie odblokujesz, jeśli w czasie gry nie zabijesz ani jednego potwora.
Za nieobecnych przyjaciół
Cel: Okaż szacunek szeryfowi Lanningowi
Komentarz: Na początku rozgrywki w jednym z radiowozów znajdziesz zdjęcie żony szeryfa, wraz z jej numerem telefonu. Osiągnięcie odblokujesz, jeśli po znalezieniu jego ciała powiadomisz ją o jego śmierci.