Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

68 Hillys | Beyond Good & Evil poradnik Beyond Good & Evil

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Udaj się do siedziby IRIS - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Udaj się do siedziby IRIS. Po raz pierwszy spotkasz tu Panią Gubernator. W trakcie rozmowy załączy się radio. Okazuje się, iż Pey'J jest przywódcą IRIS. Obecnie więziony jest na Księżycu. Otrzymasz klucz do głównej siedziby Alpha Sections.

Zanim wyjdziesz skieruj się do pomieszczenia z perłami i odbierz zasłużoną nagrodę - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz skieruj się do pomieszczenia z perłami i odbierz zasłużoną nagrodę. Zejdź na dół. Koniecznie zapisz stan gry!!

Wyjdź z baru - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Wyjdź z baru. Kieruj się w stronę sklepu Ming-Tzu. Zauważ, że przy barierze laserowej znajduje się przycisk z wzorem pasującym do klucza, który przed chwilą zdobyłeś. Wciśnij go i wejdź do środka.

Idź prosto - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Idź prosto. Podejdź do windy i przywołaj ją na dół. Wejdź do środka. Double-H zostanie na dole. Poproś go o wciśnięcie przycisku.

Czeka Cię kolejna SOLIDNA porcja skradania - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Czeka Cię kolejna SOLIDNA porcja skradania. Na szczęście nie jest tu tak ciężko jak początkowo mogłoby się wydawać. Mnie, bez większego wysiłku, udało się przejść tę lokację za pierwszym razem. Idź prosto. Kucnij aby przejść pod mostem.

Teraz musisz przykleić się do ściany - 68 Hillys | Beyond Good & Evil - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Teraz musisz "przykleić się" do ściany. Idź aż do samego końca. W szczególności uważaj na strażnika na górze, nie może Cię zobaczyć.