Rozdział II - Lśniące miecze | Belief & Betrayal Medalion Judasza poradnik Belief & Betrayal: Medalion Judasza
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rozdział II - "Lśniące miecze"
Londyn, Anglia, 5 listopada 2006, godz. 18:33
W czasie, gdy wy jedziecie do rezydencji McKendalów, Coletti budzi się z "uśpienia". Zdrajca dzwoni do Twiningsa z informacją o waszej ucieczce i jednocześnie obciąża was śmiercią policjantów, których załatwił. Macie przechlapane. | |
Docieracie na miejsce. Poznajesz Arthura McKendala, ojca Katrin, przyjaciela Franka i szefa "Dziedzictwa", organizacji pomagającej m.in. twojemu stryjowi w jego działalności. Arthur informuje cię, że Frank wpadł na ślad legendarnego artefaktu - Imago Sanctissimus - i być może za to został zabity. Pokazujesz mu pergamin z szyfrem, ale nie umie go odczytać. Proponuje wam skontaktować się z fachowcem w tej materii - Damienem. | |
Docieracie do Damiena. Obiecuje pomóc wam w odczytaniu znaków, jednak zajmie mu to trochę czasu. Obdarowuje cię specjalnym, niewykrywalnym komunikatorem, dzięki któremu będziesz mógł się z nim i Katrin porozumiewać na odległość. | |
Szuka was cała londyńska policja, więc musicie zmienić tożsamość. Aby zdobyć lewe papiery, Katrin zabiera cię do Roberta, znajomego fałszerza dokumentów. Nowy paszport nie jest problemem, Robert potrzebuje tylko twego zdjęcia. Na szczęście niedaleko meliny znajduje się uliczny Polaroid. Podczas, gdy ty będziesz pstrykał sobie fotki, Katrin jedzie do domu po swoje rzeczy. | |
Katrin . Dotarłaś na teren swojej posesji. Musisz uważać, bo policja już tu była i teraz obstawia teren. Będąc na tyłach domu zerknij na wejście do szklarni (10). Obok drzwi leżą ogrodnicze rękawice, zabierz je. Podejdź teraz do ściany budynku i wdrap się po pnącej róży do okna na piętrze (11). | |
Jeden sus i jesteś w środku posesji. Zejdź po schodach na parter, wejdź do pokoju po prawej. Z biurka ojca zabierz swój lewy paszport (12). | |
Wróć do schodów i wejdź do salonu po ich drugiej stronie. Przeszukaj dokładnie czerwoną kanapę. Znajdziesz tam aparat cyfrowy (13). | |
Jonathan . Wyjdź na zewnątrz budynku i udaj się w głąb ulicy. Po paru zakrętach dotrzesz do budki z Polaroidem. Niestety, dostępu do niej broni pijany kloszard. Żadne prośby i argumenty nie ruszają go z miejsca. Zabierz stojącą obok budki pustą butelkę (14). Obadaj stojące opodal porzucone auto, a znajdziesz medalik z magnesem (15). | |
Podążaj dalej ulicą. Kawałek dalej natkniesz się na opuszczoną stację benzynową. Zaglądnij do porzuconej przez kogoś lodówki i zabierz ze środka loda truskawkowego na patyku (16). Zlustruj krzaki obok dystrybutorów, podnieś z ziemi kubeczek jogurtu (17). | |
Za zakrętem, obok składowiska desek znajduje się duża kałuża (18). Wyłów z niej starą sznurówkę i połącz ją z medalikiem z magnesem, a wyjdzie ci całkiem zgrabna wędka z magnesem. | |
Na jednym z rogów ulicy stoi wodotrysk (19). Napełnij wodą z wodotrysku pustą butelkę, dodaj do niej jogurt i wrzuć loda truskawkowego (zachowaj patyczek, przyda się później). Właśnie wyprodukowałeś wino marki "wino". | |
Kontynuuj obchód okolicy. Obok schodków prowadzących do mety Roberta, w chodniku znajduje się studzienka ściekowa (20). Przyglądnij się jej dokładnie, a zauważysz tkwiącą w niej monetę. Wyłów ją używając prymitywnej wędki z magnesem. Teraz masz już wszystko, czego potrzebowałeś. | |
Idź do kloszarda, daj mu fałszywe wino. Uradowany pijaczek pójdzie sobie precz, odblokowując dostęp do budki Polaroidu (21). Wrzuć sfatygowaną monetę do automatu, zrób sobie zdjęcia paszportowe i zanieś je Robertowi. | |
Po załatwieniu wszystkich spraw odbierasz lewy paszport od Roberta i jedziecie z Katrin do Damiena. Chłopak zidentyfikował rzecz, którą mu zostawiłeś. To kawałek tkaniny ze świętej relikwii, przechowywanej we francuskiej katedrze w Chartres. Podejmujecie decyzję o podróży do Francji. Zanim opuścicie Londyn, musicie załatwić parę spraw: ty udajesz się na lotnisko do niejakiego Alana - pilota, Katrin chce pomyszkować po miejskiej bibliotece w poszukiwaniu książek o Templariuszach, a Damien rozglądnie się jeszcze raz po mieszkaniu wuja Franka. |