Zmiany w rozgrywce w Battlefield 5 Battlefield V poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Ten rozdział pozwoli Ci się zaznajomić ze zmianami w Battlefield V. Rozdział zawiera kompletny spis zmian oraz mechanik w Battlefield V.
To tutaj znajdziesz mniejsze oraz większe zmiany w rozgrywce w Battlefield V.
- Holowanie artylerii oraz dział (Towing) - opcja, która pozwala na holowanie za pomocą czołgu lub półciężarówki. Aby to zrobić, należy podjechać tyłem do działa oraz użyć klawisza odpowiedzialnego za naprawianie pojazdu,
- Fortyfikacje - każda klasa może fortyfikować punkty poprzez tworzenie worków z piaskiem, drutów kolczastych itd. Najprawdopodobniej żołnierz wsparcia będzie robił to o wiele szybiciej oraz będzie miał powiększony zakres możliwości,
- Regeneracja życia - punkty życia każdego żołnierza podzielona jest na segmenty. Po otrzymaniu obrażeń możliwa będzie samoregeneracja, jednak nie do 100% życia, a jedynie do pewnego momentu. Tylko medyk będzie mógł Cię wyleczyć na 100% (ewentualnie przy rozstawionych skrzyniach z apteczkami w niektórych miejscach na mapie),
- Kompania - system pozwalający na zmianę wyglądu Twojego żołnierza oraz broni.
- Przenoszenie sojuszników (Buddy drag) - prawdopodobnie będzie to dodana opcja w Battlefield V. Pozwoli na przenoszenie rannych towarzyszy w bezpieczne miejsce. Koniec z wskrzeszaniem sojuszników w szczerym polu,
- Dynamiczna pogoda - pozwoli grze na losowaniu pogody przy każdym meczu,
- Zwiększona destrukcja - zwiększona oraz poszerzona destrukcja otoczenia. Bronie o większym kalibrze będą potrafiły penetrować niektóre powierzchnie. Struktury będą dodatkowo reagować na to w jaki sposób zostaną zniszczone i od której strony. Czasem też będą powoli się zapadać i niszczyć, kiedy przyjmą obrażenia,
- Odrzut (Recoil) - każda broń będzie posiadała swój własny, unikatowy schemat odrzutu. Ponadto, gra nie będzie losowo zbaczać naboi z celu - tam gdzie przycelujesz, tam trafisz. Oczywiście nadal będzie działać system czasu lotu pocisku (travel time),
- Reanimowanie towarzyszy - od teraz każdy sojusznik będzie mógł reanimować innych, jednak wiąże się to z o wiele dłuższym czasem trwania tego procesu. Najszybciej będzie mógł to zrobić medyk, skracając ten czas znacznie,
- Wykrywanie przeciwników - od teraz nie będzie działać system oznaczania wszystkich przeciwników klawiszem Q - przeciwnicy będą oznaczeni tylko w momencie, gdy będziesz w nich celować (lub któryś z twoich sojuszników) oraz gdy wykorzystasz z kompanami przedmiotami do odkrywania przeciwników (flary sygnałowe oraz lunety obserwacyjne),
- Tryb współpracy (Co-op Combined Arms) - do gry zostanie wprowadzony tryb współpracy w co-op,
- Ragdoll - wybuchy, które przeżyjesz (i będziesz wystarczająco blisko) mogą spowodować, że odczujesz falę uderzeniową związaną z wybuchem, powodując "odrzut" Twojej postaci,
- Mechanika wzywania pomocy (Call for revive) - mechanika dzięki której, kiedy będziesz ciężko ranny, możesz wezwać pomoc sojuszników, tym samym wydłużając czas do całkowitego wykrwawienia się (bleeding out),
- Ograniczona amunicja - pula zapasowych pocisków jest o wiele mniejsza - np. snajper może maksymalnie 20 pocisków mieć przy sobie (5 pocisków w jednym magazynku).
- Odrzucanie granatów - wraz z ograniczoną amunicją, gracze będą mieli również mniej granatów. Za to każdy granat będzie można zestrzelić w locie, a nawet odrzucić do właściciela.
- Dodanie nowego zakresu ruchów - od teraz można sprintować podczas kucania, wciśnięcie klawisza sprintu podczas leżenia spowoduje automatyczne wstanie, zakres ruchów podczas leżenia został poszerzony (jest podobny do tego z Rainbow Six Siege). Wciśnięcie klawisza czołgania się podczas sprintu powoduje szybkie i niezwykle przydatne padnięcie na ziemie.