Isla Inocentes | Mapy | Battlefield Bad Company 2 poradnik Battlefield: Bad Company 2
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Isla Inocentes
Tryb gry: Gorączka, Drużynowy deathmatch
Siły amerykańskie desperacko starają się przygotować trasę zaopatrzeniową dla pancernej grupy bojowej uwikłanej w walki w głębi lądu. Rosyjska baza artyleryjska kontroluje ten teren i uniemożliwia przeprowadzenie jakichkolwiek akcji. Jest dobrze umocniona, a jej obrońcy zdołali już odeprzeć poprzednie ataki. Zniszczenie bazy i przejęcie kontroli nad lasami pozwoli amerykańskim siłom wodno-lądowym przeprowadzić desant i otworzyć drugi front, co jest niezbędnym elementem ich planu wyzwolenia Ameryki Południowej.
Ta sporych rozmiarów mapa daje możliwości dużego pokombinowania. Przyjrzyjmy się najpierw stronie atakującej. Niezwykle ważne są pojazdy. W głównej bazie są to zarówno śmigłowce, które wręcz idealnie nadają się do wysadzenia desantu na tyłach nieprzyjaciela. Zwiadowcy mają bardzo dobre pole widzenia na całą wyspę i mogą wręcz zasypywać ją ostrzałem z moździerzy. Bardzo ważna jest biegnąca po prawej stronie droga, którą może przejechać wóz bojowy. Jednak tylko w asyście mechaników, inaczej nie ma większych szans na przedarcie się przez obronę. Bradley będzie również niezwykle pomocny w zdobywaniu ostatniej bazy, gdzie sutawiając się za pagórkiem bezpośrednio przed wejściem do niej może ostrzeliwać pozycje wroga. Jeżeli będziesz jego kierowcą, nie stój jednak przez cały czas w miejscu, a po oddaniu serii strzałów, na czas przeładowania cofnij się kilka metrów.
Obrońcy na tej mapie mają bardzo duże pole do popisu. Przede wszystkim, kilka osób może z powodzeniem podejść pod pozycje Amerykanów, trzymając w ten sposób w szachu ichnich zwiadowców. W przypadku, jeżeli Bradleyowi uda się wydostać z bazy, niech mechanicy zgromadzą się na drodze po lewej i postarają się go dalej nie przepuścić. Jeżeli uda się zblokować w ten sposób Amerykanów, śmigłowce też w dużej mierze przestają stanowić zagrożenie, bowiem można je do woli ostrzeliwać z karabinów stacjonarnych i wyrzutni znajdującej się na nabrzeżu w punkcie B.
A - Rozstawienie atakującego
B - Wyspa
C - Wioska
D - Stanowisko artylerii
Grając klasą ofensywną (ale nie mechanikiem), biegnięcie na pozycje wroga misja się z celem. Poczekaj aż jeden, a najlepiej oba Blackhawki wypełnią się żołnierzami i rozpocznijcie desant na Wyspę (punkt B). | Warto również skorzystać z łodzi motorowej, szczególnie, że istnieje spora szansa, iż uda Ci się przemknąć niezauważonym i opływając dookoła punkt B zaatakować go od tyłu. |
Atakujący zwiadowcy do ostrzału Wyspy wykorzystują zwykle wysokie wzgórze w pobliżu punktu A. Możesz ich łatwo zdejmować bez narażania się na ryzyko, melinując się we wnętrzu domków na Wyspie. Pamiętaj jednak, aby nie zbliżać się do drzwi i okien i prowadzić ostrzał z głębi pomieszczenia. | Nadlatujące Blackhawki można ostrzelać przy pomocy rozmieszczonych we wszystkich punktach karabinach stacjonarnych lub wyrzutni rakiet. Wykonując te zadanie narażasz się jednak na ostrzał wrogich zwiadowców, więc rób to tylko w chwilach absolutnej konieczności. |