Fortress of Dimensions cz.3 | Avencast Rise of the Mage poradnik Avencast: Rise of the Mage
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Fortress of Dimensions - Kyranian Security Gate
Wątek główny:
Zaraz po wyjściu z portalu i zrobieniu paru kroków, pojawi się demon Kulkurazzz , który odetnie ci dostęp do obu portali. Użyj Gorlin's Magic Trading Scroll , aby przyzwać posłańca Gorlina . Przekaż mu wiadomość, że zostałeś schwytany w pułapkę. Po kilku sekundach przybędzie Gorlin , który na powrót aktywuje portale. Przejdź do następnego z nich.
Fortress of Dimensions - Halls of the Arts and Palace Enterance
Wątek główny:
Pojawisz się w miejscu w [01 ]. Podążaj cały czas za Gorlinem . W [02 ] użyj swojego amuletu, żeby otworzyć drzwi. Będąc w środku przejdź przez drzwi, przy których stoi Gorlin . Jeśli dotrzesz już do pomieszczenia w [02 ], to zabierz z jednego z martwych Psionów , Kyranian key . Otwórz drzwi i zabij potworki goniące Gorlina . Teraz wysłuchasz całej historii małego skrzata, po czym udostępnione zostanie przejście do następnej lokacji w [X1].
Wątek poboczny:
W [A ] spotkasz ducha Enraela , który poprosi cię o odniesienie klejnotu Royal Diamond , na jego pierwotne miejsce w [A1 ]. Obiecaj pomoc duchowi, dostaniesz zadanie Q:The Thief's Tortured Spirit . Po odniesieniu klejnotu wykonasz powierzone ci przez ducha zadanie, a jego duch w końcu zazna spokoju.
Fortress of Dimensions - Palace and Sanctuary
Wątek główny:
Udaj się do pomieszczenia w [01 ], gdzie czeka cię mała układanka. Musisz ułożyć obraz węża, aby otworzyć drzwi do pomieszczenia w [02 ].
Powinno to wyglądać tak: |
Z następnego pomieszczenia zabierz Stone tablets i Key to the Chamber of Sphere Horns . Idź teraz do komnaty w [03 ] i ustaw odpowiednio runy, według zdobytej Stone tablets .
W [03 ] powinno to wyglądać tak: | |
W [04 ] ustaw kombinację: |
Otworzą się drzwi w [X2], przez które przejdź.
Fortress of Dimensions - Large meeting hall of the Kyranians
Wątek główny:
Będąc w korytarzu w [01 ], przejdź po przyciskach umieszczonych w podłodze w następujący sposób: <br>Po obu stronach korytarza mamy narysowane symbole. Stawiamy kolejne kroki tak, że stajemy na taki znak, jaki jest z lewej strony, a następnie na znak na tej samej wysokości z prawej strony. Prawidłowa droga prezentuje się jak poniżej.
Teraz udaj się do areny w [02 ], by stoczyć finałową walkę z Morgathem . Uderzaj przeciwnika tylko wtedy, kiedy wychyli swoją paszczę - inaczej twoje ataki nie będą skuteczne. Na końcu zniszcz jego serce.