Do pałacu | Opis przejścia Atlantis Evolution poradnik Atlantis Evolution
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Do pałacu
Jesteśmy w pobliskiej wiosce. Staraj się nie rzucać w oczy, strażnicy nie będą już Ci przychylni. Przy posągu za którym się skrywamy leżą kamyki , podnieś je. Gdy strażnik przed Tobą skręci w lewo i zniknie całkowicie z pola widzenia idź do przodu [#065], następnie omiń prawą stroną skrzynie i skręć w lewo, po czym wejdź do domku po prawej [#066].
[#065] |
[#066] |
Rzuć kamykiem w skrzynie [#067] stojące po prawej stronie wyjścia. W ten sposób odciągniesz na moment strażnika ze stanowiska. Wyjdź teraz szybko z domku i skieruj się w lewo, w stronę muru [#068].
[#067] |
[#068] |
Idź teraz prosto, tak by murek był po Twojej prawej stronie. Idź dwa razy na przód, następnie skręć w lewo i idź dwa razy prosto [#069]. Teraz powinieneś znowu stać przy murku, z tym że przy tym po drugiej stronie wioski. Z ziemi podnieś patyk [#070].
[#069] |
[#070] |
Teraz wróć z powrotem do przeciwległego muru i skręć w lewo. Podejdź do strażnika stojącego tyłem i uderz go patykiem [#071]. Następnie wróć do miejsca w którym znalazłeś patyk. Przejdź wzdłuż muru do kamiennych posągów [#072]. Strażnicy chwilowo będą zajęci nieprzytomnym kolegą.
[#071] |
[#072] |
Skręć w lewo. Podejdź do posągu. Przyjrzyj się wielkiej budowli z której wynoszone są skrzynie. Zwróć uwagę, że skrzynie przynoszone są z innego budynku. Musimy dostać się na tyły budynku po prawej [#073]. Od posągu skręć w prawo i trzymając się blisko muru posuwaj się naprzód. Jak tylko znikną Ci z pola widzenia tragarze przebiegnij koło budynku i schowaj się za nim. Znajdziesz tu kolejne urządzenie [#074].
[#073] |
[#074] |
Użyj na nim gogli. Gdy kula zrobi się błękitna kliknij na niej. Ta minigra [#075] polega na tym aby poprzesuwać za pomocą postaci skrzynie w miejsca oznaczone zieloną kropką. Przesuwasz postać za pomocą strzałek na klawiaturze lub klikając myszką na strzałki w prawym dolnym rogu ekranu. Skrzynie możesz popychać, ale nie możesz ich przyciągać do siebie. Przesuwasz pojedynczo, nie ma możliwości przesuwania kilku skrzyń na raz. Jeśli utkniesz w martwym punkcie możesz zresetować planszę i zagrać od początku. Przed Tobą pięć poziomów, jak tylko ukończysz grę, otworzą się drzwi na zaplecze budynku. Wejdź do środka. Rozejrzyj się. Przed Tobą stoi otwarta skrzynia [#076]. Podnieś ją i wyjdź z budynku.
[#075] |
[#076] |
Teraz skieruj szybko swe kroki w stronę dużego budynku. Uważaj żeby Cię nikt nie zobaczył. Gdy już będziesz wewnątrz, postaw skrzynie na ziemi [#077] (wywołaj ekwipunek za pomocą PPM, następnie wyciągnij skrzynię (LPM) aby jej użyć) i schowaj się w niej [#078].
[#077] |
[#078] |
Tragarze przeniosą Cię na statek, a nim dostaniesz się do pałacu.