Zamek szalonego doktora (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda Assassin's Creed 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2019
Poniżej, w kolejnym rozdziale poradnika Assassin's Creed 3 Remastered odnajdziesz opis misji morskiej - Zamek szalonego doktora.
Misja morska - Zamek szalonego doktora
To zadanie stanie się dostępne po odnalezieniu wszystkich dwudziestu czterech skarbów Drewnianej Nogi i przyniesieniu ich czekającemu w porcie mężczyźnie.
Gdy znajdziesz się w opuszczonym budynku, biegnij do końca prosto, a następnie wdrap się na ścianę z lewej.
Przesuwając się powoli w tym samym kierunku i skacząc na żyrandol, dotrzesz na wyższe piętro pomieszczenia.
Dalej przejdź przez zniszczone drzwi i idź cały czas przed siebie, aż do zaznaczonego zielonym punktem muzeum.
Musisz tam odszukać wskazówki prowadzące do mapy. Pierwszą z nich jest zbita szyba wystawowa po lewej, drugą plama krwi na podłodze, a trzecią potłuczona waza przy wejściu. Wzrok Orła ułatwi ci ich odszukanie. Będą one oznaczone ikonami lupy.
Cel dodatkowy: Dotrzyj do napastnika w przeciągu jednej minuty.
Po zbadaniu ostatniej wskazówki odwróć się i jak najszybciej wdrap na balkon po drugiej stronie muzeum.
W tym celu musisz wejść na niedźwiedzia z prawej, a następnie przeskoczyć po drewnianych belkach na koniec pokoju.
Stamtąd chwyć się kłów słonia i przedostań na duży metalowy przedmiot z prawej.
Jak wejdziesz po nim na samą górę, będziesz mógł skoczyć w lewo, a następnie w stronę zaznaczonego balkonu.
Po dotarciu na miejsce zbadaj dwie wskazówki: muszkiet po lewej (za wystawą z wilkami) oraz maskę na prawo od wilków.
Gdy krótka animacja dobiegnie końca, przesuń wskazany regał i idź dalej prosto.
Z lewej strony będą stać organy, po których musisz wdrapać się na górę. Twój cel zostanie zaznaczony na mapie zielonym punktem.
Po dotarciu do pustej sypialni, przejdź powoli przez niski otwór na prawo od biurka. Wrócisz w ten sposób do głównej sali.
Musisz tam znaleźć trzy wskazówki: muszkiet oparty o kolumnę, zakrwawiony zegar i kolejną plamę krwi.
Cel dodatkowy: Rozwiąż zagadkę w określonym czasie.
Cel dodatkowy: Spełnij wszystkie ograniczenia w trakcie jednej rozgrywki.
Gdy skończysz, użyj starego zegara i za pomocą gałek analogowych ustaw na nim godzinę 5:50. Wskazują ją inne zegarki, schowane w szafce po prawej.
Otworzysz w ten sposób sekretne przejście, które zaprowadzi cię do fragmentu mapy.