Amnesia Mroczny Obłęd: Sewers | Opis przejścia poradnik Amnesia: Mroczny Obłęd
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Sewers
Otwieramy bramę i schodzimy po drabinie. [1] Na dole zobaczymy potwora - chowamy się i czekamy aż odejdzie. [2]
Bestia odejdzie w prawo, a my podążamy korytarzem w lewo. [1] Droga ma kilka odgałęzień, ale żadne z nich nie jest długie. W pewnym momencie przejdziemy przez rozwalone pręty. [2]
W końcu kanały zakręcą w lewo na schody. [1] W pomieszczeniu jest maszynownia kontrolująca prędkość obracania się koła wodnego. Musimy ustawić sprzęt tak aby pracował on jak najciszej (ustawiamy lewą dźwignię na najmniejszy trybik, a prawą na największy). [2] Napełniamy lampę (w komnacie jest cysterna) i udajemy się z powrotem do koła.
W drodze powrotnej pewnie będziemy musieli skorzystać z bocznych odgałęzień żeby schować się przed potworem. Mijamy obrotowe koło i udajemy się w przeciwległy korytarz. [1] Na końcu znajdziemy poluzowaną rurę wystającą z mechanizmu. Urywamy ją i bierzemy. [2]
Jeszcze raz wracamy do obracającego się mechanizmu i tym razem blokujemy go za pomocą rury. [1] Przechodzimy na drugą stronę. Biegniemy przed siebie korytarzem i skręcamy nim w prawo (po schodach). [2]
Na górze trafimy do pokoju pełnego tkanki i zwłok. [1] Pomiędzy nimi jest mikstura uleczająca . Wracamy na dół - na schodach usłyszymy, że za rogiem jest potwór. [2] Wbiegamy jeszcze raz do górnego pomieszczenia z częściami ludzkiego ciała.
Chowamy się w drugiej części komnaty przed bestią. [1] Gdy będzie bezpiecznie wracamy schodami i skręcamy w prawo - krata została zniszczona i możemy przejść dalej. [2]
Biegniemy cały czas wzdłuż prawej ściany (mijając jedną odnogę w lewo) aż droga zakręci. Tuż za zakrętem spoglądamy w lewo - przy ścianie zobaczymy stertę kamieni i miksturę uleczającą . [1] Za następnym rogiem czai się potwór - musimy odciągnąć jego uwagę rzucając kamień przed siebie [2] a następnie obiegając go wcześniejszą odnogą.
Wcześniejsza odnoga zaprowadzi nas na "tyły" potwora, który powinien udać się w stronę miejsca, gdzie rzuciliśmy kamień. Wbiegamy po schodkach [1] i biegniemy korytarzem. Uciekamy przed potworem - zamykamy za sobą każde drzwi. [2] Na końcu wspinamy się po drabinie.