Aliens Fireteam Elite: Klasy postaci Aliens Fireteam poradnik, porady
Na tej stronie poradnika do Aliens: Fireteam Elite dowiecie się o dostępnych klasach postaci oraz ich wadach i zaletach.
Ostatnia aktualizacja: 21 września 2021
Na tej stronie poradnika do Aliens: Fireteam Elite zapoznacie się ze wszystkimi dostępnymi klasami w grze. Ponadto, przeczytacie o tym, w czym dana klasa się specjalizuje, oraz jakie są ich wady oraz zalety.
Strzelec
Strzelec (Gunner) to klasa najbardziej pospolita. Nie wyróżnia się niczym szczególnym, jest we wszystkim dobra, jednakże w niczym najlepsza. Głównymi broniami tej klasy są karabiny maszynowe oraz shotguny. Klasa dobra na średnie i bliskie dystanse.
Jeśli chodzi o zdolności, najbardziej charakterystycznymi są granaty odłamkowe, które idealnie nadają się do eliminacji dużej grupy przeciwników, oraz podkręcenie zarówno swojej broni jak i towarzyszy, dzięki czemu będziecie mogli o wiele szybciej oddawać strzały z dowolnej broni.
Niszczyciel
Niszczyciel (Demolisher) to klasa przeznaczona do totalnej demolki. W ich asortymencie znajdują się karabiny szturmowe, jednakże to co czyni tę klasę idealną do roli eksterminacji dużej ilości przeciwników, to broń drugorzędna, czyli tzw. smartguny, które same namierzają cel, dzięki czemu nie musicie aż tak bardzo skupiać się na celności, miotacze ognia, oraz granatniki.
Jeśli chodzi o zdolności, to Niszczyciel posiada mikrorakiety, które wystrzeliwuje w stronę przeciwników po krótkiej chwili. Są idealne do zabicia kilku przeciwników naraz, bądź zadania dużych obrażeń pojedynczemu celowi. Ponadto, posiada falę uderzeniową, która odpycha i ogłusza pobliskich przeciwników.
Klasa ta jest idealna do pokonywania jak największej ilości wrogów, jednakże minusem jest fakt, że bardzo szybko może wykorzystać cały zasób swojej amunicji, dlatego trzeba mieć to na uwadze, grając tą klasą.
Technik
Technik (Technician) to klasa specjalizująca się w obronie poszczególnych punktów, idealna, gdy na mapie jest dużo lokacji, w których musicie bronić się w jednym miejscu. Jeśli chodzi o bronie, to dysponuje jednymi z najgorszych broni, gdyż może posiadać głównie pistolety i shotguny.
Jednakże siłą tej klasy są jej umiejętności, które robią główną robotę za użytkownika. Mowa tu między innymi o rozstawianych wieżyczkach, które same obierają za cel wrogą jednostkę i atakują ją. Technik może posiadać maksymalnie trzy wieżyczki naraz. Ponadto, posiadają urządzenia spowalniające przeciwników, jeśli tylko się do tych urządzeń zbliżą.
Klasa ta jest bardzo pomocna i przydatna, jednakże sama niewiele zrobi. W głównej mierze polega na swoich umiejętnościach klasowych.
Medyk
Medyk (Doc) to klasa postaci nastawiona na wspomaganie swojej drużyny. Jeśli chodzi o jej asortyment, to jest nieco lepszy niż Technika. Medyk posiada karabin maszynowy oraz pistolet.
Jeśli chodzi o umiejętności klasowe, to medyk jest w stanie rozstawić stację medyczną, która leczy pobliskich towarzyszy, jak i siebie samego. Ponadto, może on użyć umiejętności, która wzmacnia siłę bojową broni, zarówno swojej jak i towarzyszy.
Klasa ta nie jest wybitnie dobra na łatwiejszych poziomach, jednakże na trudniejszych jest ona wymagana, aby móc ukończyć daną misję.
Falanga
Falanga (Phalanx) to klasa postaci, która specjalizuje się w obronie. Posiada głównie pistolet oraz shotguna, jednakże to w zupełności wystarczy, gdyż jest to postać specjalizująca się w walce na krótki dystans.
Posiada zdolności takie jak własna tarcza, którą ekwipuje w jednej ręce, natomiast w drugiej posiada strzelbę, więc łączy defensywę z ofensywą. Ponadto, posiada unikalną zdolność, która wzmacnia obrażenia Falangi, gdy tylko zablokuje obrażenia tarczą, kumulujące się do 5 razy. Do tego, posiada zdolność, która ogłusza pobliskich wrogów i zadaje obrażenia w czasie.
Jeśli zależy Wam na klasie postaci, która przypomina typowego tanka, to Falanga jest idealnym kandydatem.