Misja 6 - Zaufanie | Akt 2 | Age of Empires III The WarChiefs poradnik Age of Empires III: The WarChiefs
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Akt 2, Misja 6: Zaufanie (Trust)
Zadania główne:
- Zdobądź 15000 pkt. dośw.
Zadania poboczne:
- Zdobądź 1000 pkt. dośw. za zbudowanie Faktorii Handlowej.
- Zdobądź 2000 pkt. dośw. za uratowanie bohatera Siuksów i dostarczenie go oflagowanego obszaru w wiosce Siuksów.
- Zdobądź 300 pkt. dośw. za każde uwolnienie żołnierzy Siuksów i dostarczenie go oflagowanego obszaru w wiosce Siuksów.
- Zdobądź 300 pkt. dośw. za zabicie każdego zbira.
195
| 196
|
Rozpoczynasz bez możliwości rekrutowania Osadników, jednak jeśli pozostawiłeś sobie możliwość podesłania ich z miasta macierzystego zrób to. Zacznij rekrutować armię [195] . Udaj się wojskiem na północ, wybuduj Faktorię Handlową [196] .
197
| 198
|
Szybko przejdź do kolejnej, III ery wybierając rzecz jasna premię w postaci Osadników [197] . Skieruj się dalej wojskiem na północny-zachód. Sprawa wygląda dosyć prosto: musisz przemierzać mapę likwidując małe obozy wroga, likwidować bandytów przy skarbach oraz niszczyć Wozy z surowcami [198] - wszędzie znajdziesz leżące surowce, wystarczy mobilnie sterować Osadnikami i być szybszym od wroga.
199
| 200
|
Ok. 20 jednostkami oraz 2-3x działami stań przed miastem wroga i kontroluj go by więcej Ci nie przeszkadzał. Resztą jednostek możesz skierować się na północ. Niszcz kolejne obozy i Wozy, gromadź surowce (-> rekrutuj jednostki, produkuj działa) i niszcz więzienia [199] , a uwolnionych dostarczaj do oflagowanego obszaru w wiosce sojuszników. Kieruj się dalej na północ, ponownie wrogowie, obóz i więzienie do zniszczenia [200] . Cały czas kontroluj ekonomię, zarządzaj jednostkami gromadzącymi surowce, korzystaj z pomocy miasta macierzystego i buszuj po mapie grabiąc skarby; możesz też przejść do IV ery.
201
| 202
|
Kolejną armią możesz wybrać się na zachód od swojego miasta [201] . Potem skieruj się na północ, zniszcz obóz (-> zgarnij surowce), zabij bandytów, zagrab skarby, zniszcz więzienie [202] i uratowanego jak zwykle zaprowadź do obozu Siuksów.
203
| 204
|
Warto też skierować się na północ od faktorii (którą można ulepszyć aż do pociągu). Tam również czeka na Ciebie troszkę wrogów, surowców oraz oczywiście więzienie [203] . Możesz już Falkonetami powoli atakować mury i Posterunki wroga [204] .
205
| 206
|
Oczywiście warto jeszcze pokręcić się po mapie, pozabijać i pozbierać surowców na wojsko [205] oraz punktów doświadczenia (jednak 15000 powinno Ci się już uzbierać. W końcu zaatakuj pełną siłą [206] niszcząc wszystko, co Ci stanie na drodze.
207
| 208
|
Na północy za miastem wroga znajdziesz ostatniego więźnia - samego wodza [207] . Uwolnij go i dostarcz do wioski Siuksów. Sam skieruj się do jaskini na zachód od miejsca gdzie znajdowało się miasto wroga [208] .
209
| 210
|
Kierując się w niej na południe niszcz napotkane jednostki [209] , aż dotrzesz do celu, przy którym wyeliminuj specjalne działka. Zwyciężyłeś! [210] .