Task Force Talon | Budynki | Act of War Direct Action poradnik Act of War: Direct Action
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Battlefield Technology
Headquarters - Budynek niezbędny do dalszego rozwoju bazy. Umożliwia stworzenie pojazdów budowlanych. | |
Refinery - Miejsce przetwarzania ropy na gotówkę. | |
Derrick - Pompa wydobywcza, dzięki której uzyskujemy bezcenny surowiec, jakim jest ropa. Należy pamiętać, że ten budynek można stawiać tylko na złożach czarnego złota. | |
Forward Operations Center - Budynek, który można postawić w każdym miejscu na mapie. Dzięki niemu otrzymujemy możliwość budowania nowych budowli, bez konieczności wznoszenia kwatery głównej. Dodatkowym plusem jest możliwość produkcji pojazdów budowlanych. | |
Barracks - Umożliwiają stworzenie dwóch rodzajów żołnierzy: Task Force Commandos oraz Heavy Sniper. | |
Vehicle Command Center - Miejsce produkcji lekkich pojazdów powietrznych i lądowych: Stryker, Buggie oraz RAH-66 Comanche | |
Sentry Turret - Działko w swojej podstawowej wersji skuteczne głównie na piechotę. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozbudować je o możliwości przeciwpancerne i przeciwlotnicze. |
SHIELD Technology
SHIELD Control Center - Budynek umożliwiający produkcję SHIELDów. | |
Repair and Logistic Center - "Centrum odnowy", gdzie możemy stworzyć jednostki transportowe oraz naprwacze: V-44 Heavy Transport Rotorcraft i Repair FAT-V. | |
Mjolnir Super-Heavy Howitzer - Działo masowego rażenia, wystrzeliwujące 250 mm pociski, zabójcze dla wszystkich jednostek i struktur znajdujących się na ziemi. |
DRONE Technology
Spinner Command Center - Umożliwia produkcję Spinner Drone. | |
Aircraft Control Tower - Umożliwia produkcję do trzech samolotów jednocześnie. Można tu wyprodukować dwa ich typy: Global Hawks i FA-35. | |
Guardian Drone Ballistic Defense - Fabryka pojazdów Guardian Drone, chroniących nas przed bronią masowego rażenia. |