Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do maszynowni | Rozdział 5 - Atlas #1 | A New Beginning poradnik A New Beginning: Odrodzenie

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Dostań się do maszynowni

Kiedy coś przerwie rozmowę z Sadie, jako Fay opuść pokój i skieruj się na górne piętro. Drzwiami po prawej wyjdź na dach budynku.

Podnieś obluzowany kabel anteny (pod drzwiami pomieszczenia radiooperatora) i przyczep do anteny na tymże budyneczku (po prawej) - Dostań się do maszynowni | Rozdział 5 - Atlas #1 | A New Beginning - A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

Podnieś obluzowany kabel anteny (pod drzwiami pomieszczenia radiooperatora) i przyczep do anteny na tymże budyneczku (po prawej).

Po podsłuchaniu wielce podejrzanej rozmowy schodami wróć do wnętrza budynku i maszeruj na środkowe piętro.

Wyjdź na zewnątrz przez uchylone drzwi w głębi pośrodku - Dostań się do maszynowni | Rozdział 5 - Atlas #1 | A New Beginning - A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz przez uchylone drzwi w głębi pośrodku. Porozmawiaj ze stojącym na metalowym pomoście lekarzem.

Spróbuj zabrać kawałek papieru, który wyrzucił łysol, a który upadł na dach pomostu - Dostań się do maszynowni | Rozdział 5 - Atlas #1 | A New Beginning - A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

Spróbuj zabrać kawałek papieru, który wyrzucił łysol, a który upadł na dach pomostu. Niestety, sfrunie on na rury poniżej.

Wróć do budynku i zejdź na dolne piętro. Wejdź do pokoju Fay (nr 24) i podejdź do okna (po prawej).

Otwórz je i wyjdź na zewnątrz - Dostań się do maszynowni | Rozdział 5 - Atlas #1 | A New Beginning - A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry

Otwórz je i wyjdź na zewnątrz. Podnieś kawałek papieru leżący na rurach (po lewej). Przyjrzyj się mu (w ekwipunku) - to zużyta chusteczka z nazwą firmy adwokackiej (Kellerman i wspólnik).

Przez okno wróć do pokoju, skąd wędruj na środkowe piętro, gdzie przez uchylone drzwi w głębi wyjdź na metalowy pomost i maszeruj nim w prawo. Tak dotrzesz do maszynowni.