Zombie są w mieście! - kampania reklamowa RE: Deadly Silence (DS)
Koncern Nintendo zdecydował się na bardzo interesującą i oryginalną dwuczęściową kampanię reklamową gry Resident Evil: Deadly Silence, stworzonej na konsolę Nintendo DS. Wspólnie z domem mediowym Starcom, rozmieścił na ulicach kilku włoskich miast… groby i oderwane dłonie.
Koncern Nintendo zdecydował się na bardzo interesującą i oryginalną dwuczęściową kampanię reklamową gry Resident Evil: Deadly Silence, stworzonej na konsolę Nintendo DS. Wspólnie z domem mediowym Starcom, rozmieścił na ulicach kilku włoskich miast dosyć dziwne obiekty reklamowe. Mianowicie… groby i oderwane od ciał dłonie.
Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy związany był ze wspomnianymi oderwanymi dłońmi. Były one umieszczane w wielu dziwnych miejscach, m.in. przy motocyklach. Oprócz tego wiele miejsc zostało obklejonych wymownymi plakatami. Zostały one upstrzone chwytliwymi hasłami – Ta dłoń jest tylko kartą przetargową. Reszta ciała stara się ciebie odnaleźć.
Druga część kampanii powiązana jest (potrwa jeszcze około półtora tygodnia) ze sztucznymi grobami rozmieszczonymi w często odwiedzanych, mających znaczenie turystyczne, miejscach. Platforma składa się z fachowo przygotowanego nagrobka, tabliczki z napisem Zombie są w mieście!, a także z wydobywającego się z grobu pewnego osobnika, najpewniej zombie ;-).
Czy jest jeszcze wśród Was ktoś, kto twierdzi, że Nintendo nie potrafi przygotować interesującej kampanii reklamowej?