Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lipca 2006, 09:37

Zmiany w trybie multiplayer gry Quake 4

Na początku sierpnia odbędzie się w amerykańskim mieście Dallas jedenasta edycja turnieju QuakeCon. Tuż przed imprezą firma id Software opublikuje kolejną edycję łaty Point Release do gry Quake 4 (oznaczoną liczbą 1.3), która w znaczący sposób wpłynie na zmagania w trybie multiplayer.

Na początku sierpnia odbędzie się w amerykańskim mieście Dallas jedenasta edycja turnieju QuakeCon. Tuż przed imprezą firma id Software opublikuje kolejną edycję łaty Point Release do gry Quake 4 (oznaczoną liczbą 1.3), która w znaczący sposób wpłynie na zmagania w trybie multiplayer.

Zmiany w trybie multiplayer gry Quake 4 - ilustracja #1

Większa ruchliwość, poprawiona kontrola nad graczem, usprawnione bronie – tak w wielkim skrócie można wypunktować zmiany, jakie przyniesie kolejny Point Release. Członkowie id Software ulegli namowom sympatyków programu i zmodyfikowali rozgrywkę w Quake 4, aby była ona szybsza, płynna, bardziej wymagająca i jednocześnie emocjonująca. Autorzy liczą również na to, że wprowadzone usprawnienia przyciągną do gry nowych fanów.

Zmiany w trybie multiplayer gry Quake 4 - ilustracja #2

Oprócz modyfikacji znanych z pierwowzoru rozwiązań, Point Release 1.3 przyniesie również dodatkowe mapy oraz zupełnie nową broń. Całość ma zostać opublikowana w Internecie jeszcze przed rozpoczęciem jedenastej edycji imprezy QuakeCon. Jest wielce prawdopodobne, że wszystkie pojedynki turniejowe (a planowane są zarówno potyczki indywidualne, jak i w grupach) zostaną rozegrane już z użyciem zapowiadanej łaty.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat gry Quake 4, skorzystaj z informacji zawartych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej