autor: Marcin Cisowski
Złota edycja Painkillera w sklepach za oceanem
Painkiller jest obecnie chyba najbardziej znaną polską elektroniczną marką za oceanem. Chwalony, nagradzany na festiwalach, kandydujący do miana gry roku. Na forach dyskusyjnych amerykańscy gracze nie mogli się nadziwić, jak to możliwe, że u nich Painkiller kosztuje $50, a w Polsce $5. teraz to my możemy im zazdrościć.
Painkiller jest obecnie chyba najbardziej znaną polską elektroniczną marką za oceanem. Chwalony, nagradzany na festiwalach, kandydujący do miana gry roku. Na forach dyskusyjnych amerykańscy gracze nie mogli się nadziwić, jak to możliwe, że u nich Painkiller kosztuje $50, a w Polsce $5. teraz to my możemy im zazdrościć.
Oto bowiem otrzymują w swoje ręce złotą, limitowaną edycję gry. Pudełko zawiera oczywiście oryginalnego Painkillera, oraz jego rozszerzenie Battle out of Hell, co daje zawrotną ilość 34 poziomów gry i ponad 80 rodzajów przeciwników. Oprócz tego w skład zestawu Painkiller: Gold Edition wchodzi film The Making of Painkiller, pokazujący proces produkcji gry wraz z wywiadami z członkami ekipy, klip muzyczny, narzędzia do projektowania i edycji, oraz limitowaną edycję plakatu Penny Arcade z komiksu Painkiller: Apart.
Ten niewątpliwy rarytas jest już dostępny w głównych sieciach handlowych na terenie Stanów Zjednoczonych. Fani zapewne postarają się o sprowadzenie Painkiller: Gold Edition, pozostali muszą niestety obejść się smakiem. Przynajmniej na razie.