Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2012, 16:45

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano pecetową wersję PixelJunk Eden

Mamy dobre wieści dla miłośników nietypowych platformówek. Znana już posiadaczom PlayStation 3 gra PixelJunk Eden doczeka się w przyszłym tygodniu wersji pecetowej.

PixelJunk Eden to interesująca zręcznościówka japońskiego studia Q-Games, która wydana została w dystrybucji elektronicznej na konsolę PlayStation 3 w roku 2008. Jej twórcy właśnie zapowiedzieli, że już w przyszłym tygodniu ukaże się wersja pecetowa tego tytułu.

Zapowiedziano pecetową wersję PixelJunk Eden  - ilustracja #1

Edycja komputerowa zadebiutuje 2 lutego tego roku na serwisie Steam. Standardowa cena ustalona została na poziomie 9,99 dolarów. Dodatkowo do sprzedaży trafi też długa na siedemnaście utworów ścieżka dźwiękowa, za którą trzeba będzie zapłacić 5,99 dolarów. Prze krótki czas po premierze zarówno grę, jak i soundtrack będziemy mogli nabyć z 20% zniżką.

W wersji pecetowej poza podstawową wersją PixelJunk Eden znajdziemy też dodatek DLC Encore. Ponadto w porównaniu z edycją konsolową wprowadzone zostaną pewne zmiany. Dodana zostanie opcja teleportowania się do ostatniej bezpiecznej lokacji, choć żeby nie było zbyt łatwo wykonanie takiego manewru będzie kosztowało trochę energii. Ponadto nie będzie już konieczne wielokrotne zbieranie obiektów umożliwiających rozrost głównego ogrodu. Zamiast tego gra zapamięta ostatni zebrany przedmiot i po wznowieniu zabawy nie będziemy musieli zaczynać od zera.

PixelJunk Eden to zrecznościówka czerpiąca inspirację głownie z klasycznych dwuwymiarowych platformówek. Akcja toczy się w abstrakcyjnym wirtualnym ogrodzie, a gracz kontroluje pulsującą kulką symbolizującą niewielkie ziarenko. Zabawa polega głownie na przedostawaniu na wyższe gałęzie i zbieraniu pyłków kwiatowych umożliwiających rozrost gałęzi.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej