Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 stycznia 2011, 09:05

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano kosmicznego RTS-a Gemini Wars

Mamy dobre wieści dla miłośników kosmicznych strategii. Studio Camel 101 właśnie ujawniło swój najnowszy projekt, którym okazała się gra RTS zatytułowana Gemini Wars.

Mamy dobre wieści dla miłośników kosmicznych strategii. Studio Camel 101 właśnie ujawniło swój najnowszy projekt, którym okazała się gra RTS zatytułowana Gemini Wars.

Zapowiedziano kosmicznego RTS-a Gemini Wars - ilustracja #1

Akcja toczy się naturalnie w dalekiej przyszłości. Po dekadach walk frakcje United Space Federation oraz Alliance of Free Worlde są już wyczerpane niekończącą się wojną. Wkrótce przebieg tego konfliktu ulegnie jednak dramatycznej zmianie wraz z pojawieniem się trzeciej siły. Gracze wcielą się w powracającego z wygnania dowódcę floty kosmicznej i ich działania wpłyną na losy całej wojny. Zaczniemy skromnie, posiadając jedynie małą grupę fregat. Nasze siły będą jednak regularnie rosły wraz z postępami w kampanii. Twórcy zapewniają, że szybko doświadczymy gigantycznych bitew, w których wezmą udział setki statków bojowych, krążowników a nawet bazy planetarne.

Gemini Wars należeć ma do gatunku RTS, więc zabawa polegać będzie na gromadzeniu surowców, rozbudowie baz i tworzeniu armii. Autorzy obiecują duże zróżnicowanie pomiędzy poszczególnymi frakcjami. W kampanii dla pojedynczego gracza obejmiemy dowództwo nad siłami United Space Federation, natomiast w trybie multiplayer dostępne będą wszystkie strony konfliktu. Ciekawie zapowiada się możliwość abordażu w przestrzeni kosmicznej z wykorzystaniem oddziałów specjalnych.

Gra działa na silniku Unity i jej premiera planowana jest na końcówkę tego roku. Gemini Wars tworzone jest jedynie w wersjach na PC i Mac. Ruszyła już oficjalna strona, na której można obejrzeć galerię screenów.

Wypuszczono ponadto pierwszy zwiastun.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej