Zapowiedziano drugie DLC do ArmA II
Czeskie studio Bohemia Interactive ujawniło, że trwają prace nad drugim DLC do gry ArmA II. Najnowsze rozszerzenie zatytułowane zostało Private Military Company i zaoferuje dodatkową kampanię oraz sporo nowego sprzętu i pojazdów.
Czeskie studio Bohemia Interactive ujawniło, że trwają prace nad drugim DLC do gry ArmA II. Najnowsze rozszerzenie zatytułowane zostało Private Military Company i zaoferuje dodatkową kampanię oraz sporo nowego sprzętu i pojazdów.
Akcja dodatku toczyć się ma rok po tym, jak wojska koalicyjne zdławiły powstanie w Takistanie. Sytuacja w kraju wydaje się ustabilizowana i NATO zaczyna powoli wycofywać własne siły z tego regionu. Ich zadania przejmują prywatne firmy, które zawzięcie konkurują o intratne kontrakty rządowe. Jedna z nich (ION Inc, dawniej znana jako Black Element) wygrywa przetarg na obsługę operacji Czarna Rękawica (Black Gauntlet). Zadaniem graczy będzie ochrona zespołu śledczego ONZ wysłanego by zgromadzić informacje na temat porzuconego jakiś czas temu takistańkiego programu nuklearnego.
Dodatek zaoferuje długą na dziesięć misji kampanię dla pojedynczego gracza, którą będzie można również przejść w dwuosobowym trybie kooperacyjnym. Prywatna firma, w której żołnierzy się wcielimy rozszerzy katalog dostępnych w grze frakcji. W jej szeregach znajdziemy wielu doświadczonych weteranów posiadających własne biografie szczelnie wypełnione krwawymi konfliktami. W przeciwieństwie do podstawowej wersji, która koncentrowała się na ukazaniu wielkiej skali całego konfliktu, dodatek położy nacisk na postacie pojedynczych jego uczestników. Przez większość czasu martwić się będziemy jedynie o przeżycie własne oraz ochranianych przez nas cywilów zamiast dowodzić całymi oddziałami.
Wypuszczono już pierwszy zwiastun reklamujący dodatek:
Nie zabraknie również nowego sprzętu. Rozszerzenie wprowadzi szereg egzotycznych broni, takich jak w pełni automatyczna strzelba AA-12 oraz kilka wersji karabinu XM8. Twórcy przygotowali również dodatkowe pojazdy, w tym rosyjski śmigłowiec Ka-60 oraz opancerzone SUV. Natomiast wśród nowych lokacji znajdzie się m.in. umieszczona w środku pustkowia nowoczesna strzelnica, w której wypróbujemy wszystkie wymienione zabawki.
Studio Bohemia pokusiło się też o popularną ostatnio „wirusową kampanię reklamową”. Jej pierwszym przejawem jest uruchomienie oficjalnej strony fikcyjnej firmy ION Inc, gdzie możecie przeczytać o historii tej organizacji oraz przejrzeć jej ofertę.
Rozszerzenie ArmA II: Private Military Company wymagać będzie posiadania podstawowej wersji gry i sprzedawany będzie jedynie w dystrybucji elektronicznej. Dodatek ukaże się 24 listopada tego roku w cenie 8,99 euro, czyli w przeliczeniu około 35 złotych.