autor: Kamil Ostrowski
Zapowiedziano Day One: Garry's Incident - odcinkowy survival-FPS osadzony w dżungli
Wild Games Studio ogłosiło prace nad ciekawym projektem. Day One: Garry's Incident będzie survival-FPSem, w którym przyjdzie nam walczyć o przetrwanie w amazońskiej dżungli. W tle przewiną się tragedie z życia tytułowego Garry'ego, obca cywilizacja, a całość podzielona zostanie na odcinki.
Bliżej nieznany deweloper, do tej pory mogący się pochwalić jedynie kilkoma drobnymi tytułami na platformy mobilne, Wild Games Studio, zapowiedział swój pierwszy ambitny projekt. Day One: Garry’s Incident będzie epizodycznym survival-FPSem, którego akcja rozegra się w amazońskiej dżungli.
Projekt Wild Games Studio przybliży nam historię tytułowego Garry’ego – wdowca w średnim wieku, który nie może się otrząsnąć po tragicznej śmierci swojej żony i córki. Topi swoje smutki w alkoholu, zawodowo zajmuje się natomiast lotami nad dżunglą. Przyjmuje każde zlecenie, nie zadając zbędnych pytań. Jeden z jego lotów zostaje zakłócony erupcją wulkanu, a także aktywacją artefaktu, którego przewiezienia się podjął. Garry rozbija się w głębi Amazonii – jego upadek łagodzi bujna roślinność, on sam zostaje jednak wystawiony na pastwę dżungli i jej mieszkańców. Wszystko wskazuje na to, że do gry włączą się obcy, którzy zostawili w tropikalnym lesie ślady swojej obecności.
Twórcy zapowiadają podzielenie Day One: Garry’s Incident na dwugodzinne epizody, podobnie jak to wygląda na przykład w debiutującym niedawno The Walking Dead. Fabularnie równie ważna będzie walka o przetrwanie w dżungli i odkrywanie tajemnic obcej cywilizacji, co wydarzenia z przeszłości Garry’ego.
Każdy z epizodów kosztować będzie 4,99$ (około 20zł). Gra powstaje na silniku Unreal Engine 3. Data premiery wciąż pozostaje nieznana.